چگونه خودمان آلتکوین‌های آینده‌دار را شناسایی کنیم؟ این دسته‌بندی کمک می‌کند!

تحلیلگر برتر بازار، لارک دیویس (Lark Davis) برای درک بهتر آلت‌کوین‌ها و انتخاب پروژه‌های برتر، طبقه‌بندی مهمی ارائه کرده که در ادامه به آن می‌پردازیم.
قابل توجه است که از نظر دیویس، درک و ارزیابی توکن‌های جدید، دشوارتر است و منجر به ریسک بالاتر می‌شود. این آلت‌کوین‌های جدید می‌توانند در عین سودآوری بالا، گاهی تا ۹۹ درصد از ارزش خود را از دست بدهند. او معتقد است که دسته‌بندی آلت‌کوین‌ها برای شناسایی آلت‌کوین‌های امیدوارکننده و آینده‌دار، مهم است.

اتریوم

هنوز این سؤال که آیا اتریوم یک آلت‌کوین است یا خیر، وجود دارد. طرفداران سرسخت بیت کوین استدلال می‌کنند که اتریوم، آلت کوین است؛ در حالی که دیگران معتقدند که اتریوم فراتر از یک آلت‌کوین است و پیشنهاد می‌کنند که با ظهور ETFهای آن، اتریوم به عنوان یک کلاس دارایی جداگانه در نظر گرفته شود.

پروژه‌های نوظهور

فراتر از اتریوم، بلاکچین‌های لایه ۱، مانند سولانا (Solana)، اولانچ (Avalanche) و کاردانو (Cardano)، جایگاه‌های برتر را در میان ۱۰ تا ۱۵ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار به خود اختصاص می‌دهند. در این میان، تازه‌واردهایی مانند تون‌چین (Tonchain) نیز پیشرفت‌های قابل‌توجهی دارند.

راه‌حل‌های لایه ۲ اتریوم

علاوه بر این، اکوسیستم لایه ۲ اتریوم با شبکه‌هایی مانند آربیتروم (Arbitrum) و بیس (Base) و حتی راه‌حل‌های لایه ۳ مانند اوربیت (Orbit) و دیجن (Degen)، در حال گسترش است.
پروژه‌های مفیدی نیز در این بخش وجود دارند؛ از جمله: اوراکل‌های هوشمند، توکن‌های هوش مصنوعی، توکن‌های دارایی‌های واقعی، توکن‌های صرافی‌های غیرمتمرکز و توکن‌های بازی. این آلت‌کوین‌ها از نظر ارزش بازار و کاربرد به طور قابل‌توجهی متفاوت هستند و اغلب نوسانات قیمتی شدیدی را در دوره‌های کوتاه تجربه می‌کنند.

میم‌کوین‌ها

در انتها، در طیف بسیار پرریسک و همچنین پرسود، میم‌کوین‌ها وجود دارند. در حالی که بسیاری از میم‌کوین‌ها زودگذر و موقتی هستند، برخی از آنها موفق می‌شوند که به عنوان رمزارزهای طولانی‌مدت شناخته شوند. دوج‌کوین، اولین میم‌کوینی که در سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شد، مثال برجسته‌ای است که نشان می‌دهد حتی میم‌کوین‌ها می‌توانند موفقیت دائمی داشته باشند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته چگونه خودمان آلتکوین‌های آینده‌دار را شناسایی کنیم؟ این دسته‌بندی کمک می‌کند! اولین بار در پول و تجارت. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *