گیم‌پلی و اطلاعات جدیدی از بازی Life is Strange: Double Exposure منتشر شد

نویسنده: علیرضا محمدی

//
شنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۰

اخبار بازی

گیم‌پلی و اطلاعات جدیدی از بازی Life is Strange: Double Exposure منتشر شد

به‌تازگی تریلر گیم‌پلی و اطلاعات جذابی از بازی مورد انتظار Life is Strange: Double Exposure منتشر شده است که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

بازی Life is Strange: Double Exposure از استودیوی دک ناین جزئیات و گیم‌پلی جدیدی دریافت کرده است. مکس کالفیلد، قهرمان بازی اول، اکنون بزرگ شده و استاد دانشگاه کالدون است. ماه‌ها پس از اقامت او، بهترین دوستش که سافی نام دارد به‌طرز مرموزی به قتل می‌رسد. مکس هنگام تلاش برای استفاده از قدرت‌های خود، مسیری را به یک خط زمانی جایگزین باز می‌کند که در آن سافی هنوز زنده است؛ بااین‌حال، قاتل سافی نیز هنوز دستگیر نشده است و مکس برای نجات دوستش باید عجله کند تا بر زمان پیروز شود.

کارگردانان بازی تایید کرده‌اند که امکان بازگرداندن زمان وجود ندارد. در عوض، مکس می‌تواند بین خطوط زمانی به عقب و جلو حرکت کند؛ سرنخ‌هایی را درباره مظنونان بیابد و حتی گفت‌وگوی افراد را بشنود. البته، وقایعی که در یک خط زمانی رخ می‌دهند، می‌توانند روی خطوط دیگر نیز تأثیر بگذارند و به معماهای بالقوه منجر شوند. ممکن است بازیکن در شناسایی خطوط زمانی مختلف دچار اشتباه شود؛ بنابراین این به شما بستگی دارد که تفاوت‌ها را به خاطر بسپارید و از بروز لحظات ناخوشایند جلوگیری کنید.

دانلود از آپارات

بازی Life is Strange: Double Exposure در تاریخ ۲۹ اکتبر ۲۰۲۴ (۸ آبان ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. نسخه نینتندو سوییچ نیز بعداً منتشر خواهد شد. نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟


گیم‌پلی بازی Sonic X Shadow Generations با حضور شخصیت شدو منتشر شد


خالق Assassin's Creed یک بازی جدید برای مایکروسافت می‌سازد


شکایت حقوقی جدیدی علیه ولو در بریتانیا ثبت شد


آثار لایو سرویس باعث کاهش تعداد بازی های پلی استیشن شده است


هیدتاکا میازاکی به عرضه بازی Bloodborne روی کامپیوتر علاقه دارد

منبع
GamingBolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *