۳ کاتالیزور صعودی برای بیت کوین؛ رالی قیمت BTC چه زمانی شروع خواهد شد؟

bitcoin-price-rebound-10-days-fed-liquidity-higher

به گفته تد تاکز ماکرو (Ted Talks Macro)، تحلیلگر مالی که همبستگی بین پرایس اکشن بیت کوین و نقدینگی فدرال رزرو ایالات متحده را دنبال می‌کند، شرایط اقتصاد کلان این کشور حدود ۱۰ روز آینده از بازگشت صعودی بیت کوین پشتیبانی خواهد کرد.

این تحلیلگر می‌گوید که اگرچه قیمت بیت کوین در ماه ژوئن حدود ۳٫۲ درصد کاهش یافته، اما این شرایط می‌تواند قبل از پایان ماه، تغییر کند. وی در توییتی نوشت:

نقدینگی در ۱۰ روز آینده پایین می‌آید، سپس، دوباره بالا می‌رود… آماده باشید.

bitcoin-price-rebound-10-days-fed-liquidity-higher

نموداری که توسط این تحلیلگر منتشر شده، اوج و کف قیمت بیت کوین را نشان می‌دهد که با اوج‌ و کف سطوح‌ نقدینگی فدرال رزرو مطابقت دارد. حتی اوج تاریخی قیمت بیت کوین، یعنی ۷۳،۸۰۰ دلار در اواسط مارس و با افزایش نقدینگی این کشور ثبت شد.

در همین حال، پلتفرم تحلیلی Lookonchain نیز گزارش داده که اخیراً یک نهنگ، ۳۹۵ میلیون دلار بیت کوین خریداری کرده است. این نهنگ در بازار نزولی سال ۲۰۲۲ نیز ۷۹۴ میلیون دلار بیت کوین خریده بود.

علاوه بر این‌ها، بر اساس داده‌های جدیدی که توسط شرکت کریپتوکوانت منتشرشده، مقدار کل بیت ‌کوین‌های موجود در صرافی‌ها، به ۲،۸۲۵،۷۰۳ واحد BTC رسیده که پایین‌ترین سطح در ۳ سال گذشته است.

همه این عوامل می‌توانند دست به دست هم دهند و بازگشت صعودی قیمت بیت کوین را به همراه داشته باشند. در زمان نگارش این خبر، بیت کوین با قیمت ۶۶ هزار دلار معامله می‌شود که یک رشد ۱٫۰۵ درصدی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ۳ کاتالیزور صعودی برای بیت کوین؛ رالی قیمت BTC چه زمانی شروع خواهد شد؟ اولین بار در پول و تجارت. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *