۸ ارز دیجیتال آماده صعود در این هفته!

top-cryptos-to-watch-this-week

در آستانه پایان سه ماهه دوم سال میلادی، معامله‌‌گران از ایجاد نوسان در بازارها خودداری می‌کنند. به نظر می‌رسد فعالیت گاوها کمتر شده و خرس‌ها صبورانه منتظر شروع حرکت بعدی خود هستند.

در همین حال، برخی آلت‌کوین‌ها بی‌سروصدا افزایش قیمت را تجربه می‌کنند. قیمت این ارزهای دیجیتال در چند روز باقیمانده به پایان سه‌ ماهه دوم می‌تواند بین ۱۵ تا ۱۸ درصد افزایش یابد.

توجه: این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست.

ترون (TRX)

قیمت ترون در چند روز گذشته صعودی بوده است. با این حال، خرس‌ها تلاش زیادی برای نگه داشتن آن زیر ۰.۱۲ دلار کرده‌اند.

انتظار می‌رود با افزایش نوسانات، روند صعودی در طول هفته آینده حفظ شود. اندیکاتور RSI نیز افزایشی است که از احتمال صعود قیمت طی روز‌های بعد حکایت دارد.

اولانچ (AVAX)

معامله‌گران انتظارات زیادی از این توکن داشتند؛ زیرا قیمت آن در پایان سه‌ماهه اول با عبور از مقاومت‌ها، رشد چشمگیری را به ثبت رساند. متأسفانه در ادامه، پویایی بازار تغییر کرد که باعث کاهش چشمگیر قیمت شد.

با این حال، ‌اکنون اندیکاتورهای تکنیکال در حال افزایش در محدوده صعودی هستند که نشان می‌دهد قیمت AVAX آماده شروع یک روند صعودی است.

یونی‌سواپ (UNI)

قیمت یونی‌سواپ بر خلاف بازار کریپتو به وضوح در روندی صعودی قرار دارد. قدرت رو به رشد گاوها نشان می‌دهد که آنها مصمم هستند قیمت را به بالای مقاومت مهم ۱۱.۵ دلار برگردانند. در حال حاضر قیمت بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه قرار دارد که قدرت گاوها را نشان می‌دهد. از این رو قیمت در آستانه صعودی تازه به بالای ۱۲ دلار قرار گرفته و این پتانسیل را دارد که ۳ ماهه دوم را در سطح ۱۲.۵ دلار به پایان برساند.

جسمی‌کوین (JASMY)

جسمی‌کوین پس از افزایش ۳۰ درصدی طی چند روز آخر ماه می، توجهات زیادی را به خود جلب کرد. متأسفانه، خرس‌ها روند صعودی را در منطقه مقاومت ۰.۰۴ دلار متوقف و یک اصلاح ۳۰ درصدی را ایجاد کردند. با این حال، به نظر می‌رسد که گاوها دوباره وارد بازار شده‌اند و و قصد دارند تا پایان ماه، بر مقاومت ذکرشده غلبه کنند.

پندل (PENDLE)

قیمت پندل پس از بازگشت از سطح حمایتی اخیر، روند صعودی پرقدرتی پیدا کرده است. در پی افزایش ۲۵ درصدی، قیمت یک روند صعودی را ایجاد کرده که احتمالاً تا آخر هفته و حتی هفته آتی نیز ادامه خواهد داشت. به نظر می‌رسد با ادامه این صعود، قیمت بر مقاومت‌های مهم موجود در مسیر خود غلبه کند.

میکر (MKR)

در مواقعی که خرس‌ها فشار زیادی را اعمال می‌کنند، قیمت میکر توسط سطح حمایت صعودی چند‌ساله خود حفظ می‌شود. در حال حاضر با وقوع دوباره این اتفاق، روندی صعودی ایجاد شده و گاوها قصد دارند مقاومت ۳ هزار و ۳ هزار و پانصد دلار را از پیش رو بردارند.

اینجکتیو (INJ)

قیمت اینجکتیو الگوی گوِه نزولی را شکسته و به مقاومت ۲۸ دلار رسیده است. علاوه بر این، در حالی که گاوها تلاش می‌کنند این سطح را به حمایت تبدیل کنند، قیمت دستخوش اصلاحات جزئی شده است. اگر گاوها موفق به حفظ قیمت در منطقه کنونی شوند، احتمال غلبه بر مقاومت ۳۱ دلار تا پایان ماه وجود خواهد داشت.

ژوپیتر (JUP)

ژوپیتر بلافاصله پس از راه‌اندازی، شروع به صعود مداوم کرد و قیمت آن تنها طی چند ماه از حدود ۰.۰۲ دلار به ۱.۸ دلار رسید. انتظار می‌رفت که پس از چنین رالی پرقدرتی، اصلاحی ۱۰۰ درصدی به وقوع بپیوندد اما گاوها این اصلاح را به ۶۰ درصد محدود کردند. در حال حاضر، به نظر می‌رسد که روند اصلاح به انتها رسیده و از این رو قیمت در حال آماده شدن برای شروع یک روند صعودی با هدف رکوردشکنی و رسیدن به ۲ دلار است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ۸ ارز دیجیتال آماده صعود در این هفته! اولین بار در پول و تجارت. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *