از توکن‌سوزی تا ادغام با ولت تلگرام، خبرهای خوبی برای نات‌کوین به گوش می‌رسد!

Notcoin-Burn

تیم توسعه‌دهنده نات کوین به تازگی اطلاعیه‌های مهمی را در کانال تلگرامی خود منتشر کرده که می‌تواند قیمت توکن NOT را به صورت مثبت تحت تأثیر قرار دهد.

به گزارش این تیم، کتیزن (Catizen)، یک بازی محبوب با تم گربه که گزینه پرداخت با نات کوین را ادغام کرده، در مدت ۳ روز موفق شده ۵۰ میلیون نات کوین جمع‌آوری کند. این بازی با همکاری تیم نات کوین، روز گذشته ۱۰ درصد از این توکن‌ها، یعنی ۵ میلیون NOT را سوزانده است.

تیم کتیزن با انتشار این اطلاعیه در کانال خود، اعلام کرده که به حمایت از نات کوین ادامه خواهد داد و منتظر رویدادهای این‌چنینی بیشتری در آینده است.

علاوه بر این، تیم نات کوین امروز با انتشار اطلاعیه‌ای جدید، اعلام کرده که NOT اکنون به عنوان یک توکن بومی در کیف پول تلگرام ادغام شده و در دسترس صدها میلیون کاربر این پیام‌رسان قرار گرفته است.

با وجود انتشار این اخبار مثبت، قیمت نات کوین هنوز شاهد رشد قابل‌توجهی نبوده است. در زمان نگارش این خبر، نات کوین با قیمت ۰٫۰۰۵۳ دلار معامله می‌شود که از زمان عرضه در ۱۶ می ۲۰۲۴، ۵۱ درصد کاهش یافته است.Notcoin-Burn

با وجود این روند نزولی، سطح ۰٫۰۰۵۰ دلار تاکنون توانسته حمایت قوی‌ای برای نات کوین ارائه دهد. از طرفی، تیم نات کوین اخیرا از برنامه‌‌های آتی خود و مزایای انحصاری برای کاربران سطوح بالا خبر داده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

از این رو، انتظار می‌رود که نات کوین در نهایت بتواند یک رالی افزایشی را تجربه کند.

این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست. وظیفه تحقیق و بررسی درباره اعتبار ارزها بر عهده کاربران گرامی است.

نوشته از توکن‌سوزی تا ادغام با ولت تلگرام، خبرهای خوبی برای نات‌کوین به گوش می‌رسد! اولین بار در پول و تجارت. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *