افشای سبد رمزارزی سلبریتی‌ها؛ جاستین بیبر با سرمایه‌‌گذاری در دیون خبرساز شد!

bieber-trump-falon-crypto-portfolioزمان مطالعه: 4 دقیقه

شرکت تحلیل داده‌های بلاکچینی آرخام اینتلیجنس (Arkham Intelligence) در گزارش جدید خود، ذخایر دارایی‌های دیجیتال افراد مشهوری همچون جاستین بیبر، جیمی فالون و دونالد ترامپ را فاش کرده است. این اطلاعات برای اولین بار، جزئیات دارایی‌های دیجیتال این سلبریتی‌ها را به همراه تراکنش‌های آنها نشان می‌دهد.

جاستین بیبر

جاستین بیبر، خواننده مشهور، بیش از ۵۵۶ هزار دلار ارز دیجیتال در اختیار دارد. بخش عمده‌ای از دارایی‌های او را اتریوم، به ارزش تقریبی ۵۳۶ هزار دلار، تشکیل می‌دهد.

بیبر همچنین مالک بیش از ۱۲ هزار ایپ کوین (APE) و ۳۰۰ هزار دیون (DIONE) است.

یکی از نکات جالب توجه، سرمایه‌گذاری بیبر روی دیون است؛ زیرا این آلت‌کوین ارزش بازار نسبتا کمی دارد. طبق داده‌های درون زنجیره‌ای، به نظر می‌رسد توکن‌های دیون او از طریق یونی‌سواپ خریداری شده‌اند. داده‌های بازار نشان می‌دهند که پس از افشای این موضوع، قیمت توکن دیون بیش از ۲۰ درصد افزایش یافته و به ۰.۰۱۶ دلار رسیده است.

آخرین تراکنش قابل توجه بیبر در این کیف پول، خرید یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) از مجموعه آدرساید (Otherside) در اوپن‌سی (Opensea) به ارزش ۲۰ هزار دلار در ۱ می ۲۰۲۲ بوده است.

بیبر پیش از این با خرید یک توکن NFT از مجموعه باشگاه قایق تفریحی میمون‌های کسل (BAYC) در دنیای وب ۳ به شهرت رسیده بود. با این حال، ارزش این NFT در حال حاضر به کمتر از یک‌سوم قیمت خرید اولیه او کاهش یافته است.

دونالد ترامپ

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، دیگر فردی است که دارایی‌های دیجیتال قابل‌توجهی در اختیار دارد. ارزش خالص دارایی‌های دیجیتال او ۸.۳ میلیون دلار است. دارایی اصلی ترامپ یک میم‌کوین با نام ماگا (TRUMP) به ارزش تقریباً ۴.۵ میلیون دلار است. او همچنین مالک بیش از ۴۳۴ اتریوم و ۳۷۴ رپد اتریوم (WETH) است.

آخرین تراکنش فعال ترامپ، ارسال۲۵۰ اتریوم به صرافی کوین‌بیس (Coinbase) در ۲۸ دسامبر ۲۰۲۳ بوده است.

ترامپ اخیرا پس از اعلام پذیرش کمک‌های رمزارزی برای کمپین تبلیغاتی‌اش، مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. حمایت مثبت ترامپ، از ارزهای دیجیتال نیز به رشد مجدد میم‌کوین‌های مرتبط با او کمک کرده است.

وی همچنین گفته است:

اگر طرفدار ارزهای دیجیتال هستید، به من رای دهید.

جیمی فالون

جیمی فالون، مجری برنامه‌های Saturday Night Live و The Tonight Show نیز تقریباً ۱۳۸ هزار دلار ارز دیجیتال دارد. دارایی اصلی فالون نیز اتریوم به ارزش تقریبی ۱۲۴ هزار دلار است. او همچنین مالک ۱۰.۰۹ هزار ایپ کوین (APE) است. آخرین تراکنش قابل‌توجه فالون در کیف پول خود، دریافت یک NFT از مجموعه آدرساید حدود دو سال پیش بوده است.

فالون یکی از نخستین سلبریتی‌هایی بود که با خرید توکن‌های کلکسیون BAYC وارد فضای NFTها شد. با این حال، او به همراه برخی دیگر از سلبریتی‌ها، اخیرا درگیر یک دعوی حقوقی دسته‌جمعی شده‌اند. آنها متهم هستند که برای افزایش تقاضا برای NFTهای BAYC، اقدام به بازاریابی فریبنده کرده‌اند.

بیبر، ترامپ و فالون تنها چند نمونه از شخصیت‌های مشهوری هستند که ارزهای دیجیتال و توکن‌های NFT را در پرتفوی خود دارند. افراد دیگری از جمله اسنوپ ‌داگ، خواننده رپ و نیمار، فوتبالیست برزیلی، نیز سرمایه‌گذاری‌های قابل‌توجهی در ارزهای دیجیتال دارند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته افشای سبد رمزارزی سلبریتی‌ها؛ جاستین بیبر با سرمایه‌‌گذاری در دیون خبرساز شد! اولین بار در پول و تجارت. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *