اولین تیزر بازی جدید کارگردان سابق Dragon Age منتشر شد

نویسنده: عرفان بدری // پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۰ اخبار بازیاولین تیزر بازی جدید کارگردان سابق Dragon Age منتشر شد

اولین تیزر بازی جدید کارگردان سابق سری Dragon Age منتشر شد. این اثر بدون نام در ماه آینده به‌طور کامل معرفی خواهد شد.

استودیو Yellow Brick Games تیزری از اولین بازی خود منتشر کرد. این بازی یک اثر اکشن ماجراجویی فانتزی است که قرار است ماه آینده به‌طور کامل رونمایی شود. این بازی اثر جدید مایک لیدلاو، مدیر ارشد خلاقیت یلو بریک گیمز است که بیشتر به‌عنوان کارگردان سابق مجموعه بازی‌های Dragon Age شناخته می‌شود. او در همکاری با فردی دیگر، استودیوی مستقل خود را در شهر کبک کانادا در فوریه ۲۰۲۰ تأسیس کرد.

هم‌بنیانگذاران دیگر این استودیو از افراد باتجربه صنعت بازی‌های AAA هستند: توماس گیرو (مدیرعامل)، جف اسکالسکی (مدیر ارشد عملیات و تهیه‌کننده اجرایی) و فردریک لوران بی (کارگردان بازی) که همگی در گذشته کارمندان شرکت یوبیسافت بودند و روی آثاری مانند بازی Watch Dogs و بازی Assassin’s Creed Syndicate کار کرده بودند.

اولین بازی استودیو یلو بریک گیمز که توسط تیمی متشکل از ۶۸ نفر ساخته شده است، قرار است ماه آینده با جزئیات بیشتری معرفی شود و برای انتشار در سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است. درحالی‌که قرار بود این بازی ابتدا توسط Private Division، زیرمجموعه Take-Two منتشر شود، استودیو یلو بریک گیمز روز چهارشنبه اعلام کرد که به‌طور کامل به انتشار مستقل روی آورده است و قصد دارد خودش بازی را منتشر کند.

لیدلاو درباره وضعیت انتشار این بازی گفت: «انتشار مستقل به‌خصوص با وضعیت آشفته فعلی صنعت بازی یک ریسک است، اما همچنین فرصتی است تا سرنوشت بازی را خودمان رقم بزنیم و در زمان انتشار مستقیما با بازیکنان و جامعه کاربری گسترده بازی ارتباط برقرار کنیم. ما سال‌ها است که سخت کار کرده‌ایم و مشتاقانه منتظر هستیم تا اولین پروژه خود را به دنیا معرفی کنیم. این یک نقطه عطف بزرگ برای ماست و آن را تنها گام اول در مسیری می‌بینیم که امیدواریم برای شرکت طولانی و پربار باشد، مسیری که با ساختن آجر به آجر، خودمان آن را مشخص می‌کنیم و استعدادها و محصولاتمان را گسترش می‌دهیم.»

شما در ادامه می‌توانید اولین تیزر بازی بدون نام استودیو یلو بریک گیمز را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سیستم جهان باز Rise of the Ronin در بازی‌ های آینده تیم نینجا استفاده می‌شود کارکنان سگا تحت حمایت اتحادیه قرار گرفتند بازی Dune Awakening زمانی که آماده باشد عرضه می‌شود بتل پس فصل اول Suicide Squad محتوای جذابی ارائه می‌دهد فصل سوم کال آو دیوتی: مدرن وارفر ۳ رونمایی شد منبع VGC

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *