بازی Predator به پلتفرم‌های بیشتری می‌آید

نویسنده: حسن اکرامی // جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۰ اخبار بازیبازی Predator به پلتفرم‌های بیشتری می‌آید

بازی چندنفره Predator: Hunting Grounds در سال جاری برای کنسول‌های نسل ۹ سونی و مایکروسافت عرضه خواهد شد.

بازی چندنفره Predator: Hunting Grounds توسط استودیو ایلفونیک توسعه یافته است و شرکت سونی مسئولیت عرضه آن برای پلتفرم‌های کامپیوتر و پلی استیشن 4 را برعهده داشت. اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو IllFonic خود وظیفه نشر بازی را برعهده گرفته است و طرفداران باید در سال جاری منتظر تجربه این ویدیوگیم روی کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس باشند.

چارلز برونگارد، مدیرعامل استودیو ایلفونیک، درباره این تصمیم جدید گفت: «Predator: Hunting Grounds جامعه کاربری پرتعدادی دارد که تمایل دارند تا پشتیبانی و به‌روزرسانی بازی ادامه پیدا کند. اکنون که ایلفونیک وظیفه انتشار بازی‌ها را برعهده گرفته است، ما تصمیم گرفتیم که بازی Predator را برگردانیم.»

به‌روزرسانی جدیدی در راه نسخه پلی استیشن 4 و کامپیوتر بازی Predator است

بازی Predator: Hunting Grounds قبل از انتشار روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و PS5 به‌روزرسانی ۲.۴۹ را در ماه آوریل ۲۰۲۴ برای کامپیوتر و پلی استیشن 4 دریافت خواهد کرد. این به‌روزرسانی شامل بازسازی و متعادل‌سازی سلاح‌های تیراندازی و تجهیزات غارتگر می‌شوند. همچنین پیشرفت‌هایی در نحوه حرکت بازیکن، قابلیت‌ها و تجربه کاربری بازی اعمال خواهند شد.

استودیو ایلفونیک برنامه دارد تا پس از عرضه نسخه‌های استاندارد و دیلاکس Predator: Hunting Grounds برای کنسول‌های نسل ۹، غارتگرهای جدیدی را در زمستان ۲۰۲۴ و بهار ۲۰۲۵ به بازی اضافه کند.

دانلود ویدیو از آپارات

تعدیل نیرو در سگا ادامه دارد؛ اخراج ۲۴۰ کارمند استودیو سازنده Company of Heroes از سگا جدا می‌شود بازی The Witcher 4 در مرحله پیش-تولید است اولین تیزر بازی جدید کارگردان سابق Dragon Age منتشر شد نیم نگاه Helldivers 2 |‌ نبرد با روبات‌ها و حشره‌ها برای دموکراسی منبع Gamingbolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *