تاریخ انتشار بازی Star Wars: Hunters با انتشار یک تریلر مشخص شد

نویسنده: عرفان بدری // چهار شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۵ اخبار بازیتاریخ انتشار بازی Star Wars: Hunters با انتشار یک تریلر مشخص شد

به‌تازگی از تاریخ انتشار بازی تیراندازی چندنفره رایگان Star Wars: Hunters رونمایی شده است.

شرکت Zynga تاریخ انتشار بازی Star Wars: Hunters، اثر تیراندازی چندنفره رقابتی سوم شخص رایگان خود را اعلام کرد. این بازی که توسط استودیوهای NaturalMotion و BossAlien توسعه یافته است، در تاریخ ۴ ژوئن (۱۵ خرداد) برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، iOS و اندروید عرضه خواهد شد و پیش‌دانلود آن نیز از همین حالا شروع شده است. شما در ادامه می‌توانید تریلر جدید این بازی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در Star Wars: Hunters بازیکنان کنترل مجموعه‌ای از شکارچیان جایزه‌بگیر را به‌دست می‌گیرند. هر یک از این شخصیت‌ها در یکی از سه دسته Damage ،Support و Tank قرار می‌گیرند و برای موفقیت، ترکیب متعادلی از هر سه دسته در تیم ضروری است.

در این بازی چهار حالت وجود دارند، از Squad Brawl که اولین تیمی که به ۲۰ امتیاز برسد، برنده می‌شود تا Power Control که در آن هدف کنترل اکثر مناطق برای مدت طولانی است. برای اطلاعات بیشتر در مورد بازی Star Wars: Hunters در هفته‌های آینده منتظر بمانید.

بازی واقعیت مجازی Batman: Arkham Shadow معرفی شد نام، محتوا و تاریخ عرضه فصل چهارم بازی Diablo 4 اعلام شد فیفا 24 و آثار بیشتر در بازی های ماه می پلی استیشن پلاس اسنشیال تریلر جدید The Rogue Prince of Persia مبارزات شاهزاده را به تصویر می‌کشد سازنده Deliver Us Mars کل اعضای تیم را اخراج کرد منبع GamingBolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *