تاریخ پخش فصل چهارم سریال Emily in Paris اعلام شد | انتشار در دو بخش

نویسنده: مسیح کریمی // جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۷ اخبار سینما و تلویزیونتاریخ پخش فصل چهارم سریال Emily in Paris اعلام شد | انتشار در دو بخش

شبکه نتفلیکس تاریخ و نحوه پخش فصل چهارم سریال Emily in Paris با بازی لیلی کالینز را تایید و اعلام کرده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل چهارم سریال امیلی در پاریس همچنان در ایتالیا ادامه دارد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فصل جدید این سریال کمدی مشخص و اعلام شده است. نتفلیکس اعلام کرد که فصل چهارم سریال Emily in Paris در دو بخش پخش خواهد شد که هر بخش دارای ۵ قسمت و در مجموع این فصل دارای ۱۰ قسمت خواهد بود. بخش اول فصل چهارم سریال امیلی در پاریس در تاریخ ۱۵ آگست ۲۰۲۴ (۲۵ مرداد ۱۴۰۳) و بخش دوم فصل جدید این سریال کمدی در تاریخ ۱۲ سپتامبر (۲۲ شهریور) از شبکه نتفلیکس پخش خواهند شد.

سریال Emily in Paris داستان زنی آمریکایی در دهه بیست زندگی‌اش را دنبال می‌کند که با یک فرصت شغلی غیر منتظره از آمریکا به پاریس نقل مکان می‌کند که درواقع شغل رویایی او نیز است و حال در یک شرکت بازاریابی لوکس فرانسوی مشغول به فعالیت شده و امیلی وظیفه دارد تا استراتژی رسانه‌های اجتماعی آن‌ها را از ابتدا ایجاد کند. زندگی جدید امیلی در پاریس با ماجراجویی‌ها و چالش‌های شگفت‌آوری همراه می‌شود که این چالش‌ها شامل شکل گرفتن دوستی‌های جدید، محیط کاری و روابط جدید خواهد شد.

لیلی کالینز در نقش امیلی، اشلی پارک، فیلیپان لروآ-بولیو، لوکاس براوو، ساموئل آرنولد، کمیل رزات، برونو گوئری، لوسین لویسکانت و کیت والش، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Emily in Paris حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه ساخت سریال امیلی در پاریس بر عهده دارن استار، سازنده سریال Younger است که برای ساخت فصل چهارم این سریال کمدی نیز بازگشته است.

تصویر فیلم Captain America 4 لباس جدید کاپیتان آمریکا را نشان می‌دهد تاریخ پخش فصل ششم و پایانی سریال Cobra Kai | انتشار در سه بخش زمان پخش نسخه با کیفیت فیلم Godzilla x Kong مشخص شد منتظر دومین پیش‌درآمد مکس دیوانه باشید بازیگر سریال Black Bird به فیلم Fantastic Four پیوست منبع Variety

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *