تام هالند: فیلم مرد عنکبوتی 4 ساخته خواهد شد

نویسنده: مسیح کریمی // دوشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۶ اخبار سینما و تلویزیونتام هالند: فیلم مرد عنکبوتی 4 ساخته خواهد شد

تام هالند، بازیگر نقش مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول در مصاحبه جدید خود در مورد فیلم Spider-Man 4 صحبت کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش اسپایدرمن سکوت خود در مورد فیلم بعدی این مجموعه را شکسته است. تام هالند، بازیگر نقش مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول تایید کرد که فیلم Spider-Man 4 در دست ساخت است و او برای این نقش باز خواهد گشت. اما مارول و سونی به‌دنبال داستانی مناسب هستند تا ماجراجویی بعدی این ابرقهرمان محبوب را پس از حوادث فیلم Spider-Man: No Way Home به شکلی درست ادامه دهند که طبق گفته هالند کار بسیار سختی است.

در جریان Sands International Film Festival، تام هالند در مصاحبه با ددلاین زمانی‌که از او پرسیده شد که برای نقش مرد عنکبوتی باز خواهد گشت یا نه جواب مثبت داد. او گفت که بازیگری او مدیون این نقش است و دوست دارد نقش اسپایدرمن را دوباره بازی کند. البته ساخت فیلم Spider-Man 4 پس از حوادث فیلم No Way Home کمی پیچیده‌تر از جواب ساده اولیه او است. هالند گفت:

«ما بهترین‌ها را داریم که در حال کار روی داستان و فیلمنامه فیلم هستند. قسمت سوم بسیار ویژه است، اما برای ساخت قسمت چهارم باید مطمئن شویم که کار درستی را انجام می‌دهیم تا میراثی که ساختیم حفظ شود. این برای اولین‌بار است که از همان ابتدا بخشی از تیم خلاقیت پروژه هستم. اکنون تنها مشاهده می‌کنم و یاد می‌گیرم و این بسیار برای من سرگرم کننده است. همان‌طور که گفتم همه دوست دارند این فیلم ساخته شود، اما اول از همه می‌خواهیم مطمئن شویم که زیاده‌روی یا کاری تکراری نمی‌کنیم.»

تام هالند با ماسک در دست مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: Far From Home

بااین‌حال زمانی‌که از هالند در مورد احتمال بازگشت توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در فیلم Spider-Man 4 پرسیده شد، او تنها گفت که این قسمت بیشتر روی خصوصیات دیگر مرد عنکبوتی تمرکز خواهد داشت و مسیر سه‌گانه اول را دنبال نخواهد کرد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری مثل تاریخ اکران، نویسندگان یا حتی کارگردان فیلم مرد عنکبوتی ۴ در دسترس نیست، اما شایعاتی مبنی‌بر احتمال حضور دردویل و کینگپین در این فیلم شنیده می‌شود.

تریلر جدید فیلم Deadpool and Wolverine | ماجراجویی ددپول و ولورین در مولتی‌ورس تیزر و پوستر جدید فیلم Deadpool and Wolverine منتشر شد | تریلر جدید به‌زودی هرآنچه از فصل دوم سریال ارباب حلقه ها باید بدانید والت دیزنی در حال ساخت یک فیلم فضایی جدید است تاریخ اکران فیلم جدید و فضایی رایان گاسلینگ اعلام شد منبع Comingsoon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *