تریدر معروف: قیمت بیت کوین حداقل تا ۱۶۰ هزار دلار افزایش خواهد یافت!

is-160k-conservative-for-bitcoin-btc-on-the-verge-of-another-breakout-heres-why-

بیت کوین می‌تواند تا پایان سال جاری، سقف‌های تاریخی (ATH) جدیدی را ثبت کند. این موضوع به ضرر معامله‌گران با پوزیشن‌های شورت خواهد بود.

تحلیلگران کوبیسی لتر (Kobeissi Letter) طی پستی در پلتفرم X، به شکاف قابل توجه بین پوزیشن‌های لانگ و شورت اشاره کردند. تعداد پوزینش‌های لانگ‌ به ۲۰ هزار و تعداد پوزیشن‌های شورت، ۱۵ هزار عدد گزارش شده است.

این اختلاف می‌تواند کاتالیزور اصلی برای وقوع شورت اسکوییز (short squeeze) باشد. ادامه صعود قیمت بیت کوین می‌تواند دارندگان پوزیشن شورت را مجبور کند پوزیشن‌های خود را با استفاده از پوزینش‌‌های لانگ پوشش دهند که به صعود بیشتر قیمت منجر خواهد شد.

علاوه بر این، یک معامله‌گر معروف با نام مستعار Dave the Wave در پلتفرم X عنوان کرد که تعیین هدف قیمت ۱۶۰ هزار دلاری برای بیت کوین، محافظه‌کارانه است و قیمت این دارایی می‌تواند بیش از این افزایش یابد.

دیو تحلیل خود را بر اساس کانال‌های رشد لگاریتمی (LGC) ارائه کرده است. وی از LGC برای پیش‌بینی سقف و کف چرخه بازار و در عین حال فیلتر کردن نوسانات کوتاه‌مدت و برجسته کردن روندهای کلی استفاده می‌کند.

بر اساس تجزیه و تحلیل وی، به نظر می‌رسد بیت کوین در حال تکرار الگوی تجربه‌شده در سال ۲۰۲۰ است. این الگو منجر به رشد ۱۵۴ درصدی قیمت شده بود.is-160k-conservative-for-bitcoin-btc-on-the-verge-of-another-breakout-heres-why

در زمان نگارش این خبر، قیمت بیت کوین در پی رشدی حدود ۱۵ درصدی طی یک هفته، سطح ۷۰ هزار دلار را پس گرفته است. علاقه مؤسسات و سرمایه‌گذاران خرد به بیت کوین دوباره در حال افزایش است که می‌تواند منجر به افزایش بیشتر قیمت شود.

در حال حاضر جامعه ارز دیجیتال به دنبال یافتن نشانه‌ای از احتمال ثبت سقف قیمتی جدید تا قبل از رویداد هاوینگ در ماه آوریل است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تریدر معروف: قیمت بیت کوین حداقل تا ۱۶۰ هزار دلار افزایش خواهد یافت! اولین بار در پول و تجارت. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *