تشکیل الگوی سر و شانه معکوس، نویدبخش آغاز یک رالی صعودی جدید برای بانک!

crypto-price-prediction-3-meme-coins-to-buy-btc-rally

با افزایش دوباره قیمت بیت ‌کوین به بالای ۶۵ هزار دلار، بازار آلت کوین‌ها هم رونق گرفته است. این موضوع به ویژه در مورد میم ‌کوین‌ها که به تغییرات ناگهانی بازار واکنش سریعی نشان می‌دهند، صدق می‌کند.

بازار ارزهای دیجیتال در این هفته نوسانات زیادی را تجربه کرد. قیمت بیت‌کوین از ۶۷۴۴۱ دلار به ۵۶۵۰۰ دلار سقوط کرد، اما با افزایش مجدد تقاضا، اکنون به ۶۵۳۱۱ هزار دلار برگشته است. همزمان با افزایش قیمت بیت کوین، شاخص ترس و طمع بازار نیز به ۶۹ (طمع) بازگشته است.

در چنین شرایطی، میم ‌کوین‌ها می‌توانند فرصت‌های سرمایه‌گذاری جذابی را برای فعالان بازار، فراهم کنند. یک مورد از این میم‌ کوین‌ها بانک (BONK) است.

بانک یک میم ‌کوین مبتنی بر بلاکچین سولانا است که تحت عنوان «میم‌کوین مردم» نیز شناخته می‌شود. قیمت این ارز دیجیتال با بهبود اخیر بازار، از ۰.۰۰۰۰۲ دلار در روز چهارشنبه ۴۲ درصد افزایش یافت و به ۰.۰۰۰۰۲۹۳ دلار رسید.

تحلیل نمودار روزانه بانک نشان‌دهنده تشکیل الگوی سر و شانه معکوس است. این الگوی نموداری معمولا در کف بازار مشاهده می‌شود و می‌تواند باعث افزایش شتاب خرید و برگشت قیمت گردد.crypto-price-prediction-3-meme-coins-to-buy-btc-rally

در زمان نگارش این خبر، قیمت بانک با کمتر از ۱ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته در محدوده ۰.۰۰۰۰۲۶۶۸ دلار قرار دارد. ارزش بازار این ارز دیجیتال ۱.۷۲ میلیارد دلار و حجم معاملات آن هم بیش از ۲۶۰ میلیون دلار است.

به گفته تحلیلگران، اگر شتاب خرید در بازار ادامه پیدا کند، خریداران می‌توانند خط گردن را در محدوده ۰.۰۰۰۰۲۹۵ دلار را بشکنند و رالی گسترده‌ای را به سمت هدف ۰.۰۰۰۰۴۸ دلار آغاز کنند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تشکیل الگوی سر و شانه معکوس، نویدبخش آغاز یک رالی صعودی جدید برای بانک! اولین بار در پول و تجارت. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *