تصمیمات جدید دولت برای برخورد قضایی با گرانفروشان بلیت هواپیما

تصمیمات جدید دولت برای برخورد قضایی با گرانفروشان بلیت هواپیما – اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، نشست هم‌اندیشی درخصوص نرخ بلیت هواپیما، تخلفات نرخی و نحوه مقابله با گران‌فروشی بلیت با حضور محمد محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، عباس فرزادنیا معاون دادستان تهران، مسئولان سازمان تعزیرات حکومتی و نماینده سازمان بازرسی کل کشور در محل سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد.

در این نشست ابتدا رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به تشریح اقدامات صورت گرفته در جهت ارتقای صنعت هوانوردی پرداخت.

وی در ادامه به برگزاری جلسات آسیب‌شناسی در موضوع نرخ بلیت هواپیما در سازمان هواپیمایی کشوری اشاره کرد و نحوه عملکرد سازمان در مقابل دفاتر خدمات مسافرت هوایی و شرکت‌های هواپیمایی متخلف در خصوص نرخ بلیت هواپیما را مطرح کرد.

در ادامه معاون دادستان تهران نیز گفت: در موضوع تخلف و جرم گران‌فروشی بلیت هواپیما و برخوردها، باید هر دو طرف عرضه و تقاضا مورد توجه قرار گیرد و نرخ‌های بلیت هم مطابق با نرخ تورم سالانه به صورت منطقی و عادلانه اصلاح شود.

در این جلسه به منظور کنترل نرخ بلیت هواپیما تصمیماتی از جمله نحوه برخورد قضایی و تعزیراتی با دفاتر و سایت های متخلف دارای مجوز، برخورد قضایی با دفاتر و سایت های متخلف فاقد مجوز به فراخور جرم صورت گرفته، عدم تسامح با متخلفان و تشکیل تیم نظارت و بازرسی با همفکری تمامی مراجع ذیربط اخذ شد و مقرر شد مکاتبه با دادستانی جهت برخوردهای قانونی با متخلفان در مراکز استان ها به صورت مستقل و بدون ارجاع به مرکز صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *