تعریف و تمجید جاستین سان از میم‌کوین‌ها: غیر‌متعارف، اما حاوی پیامی مهم!

tron-founder-justin-sun-endorses-dogecoin-shiba-inu-other-meme-coins

جاستین سان، خالق ترون، در کنفرانس توکن‌ ۲۰۴۹ (Token ۲۰۴۹)، از دوج‌کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB)، فلوکی (FLOKI) و سایر میم‌کوین‌ها حمایت کرد.

سان معتقد است که میم‌کوین‌ها اولین چیزی هستند که صنعت کریپتو را از امور مالی سنتی متمایز می‌کنند. او توسعه چنین پروژه‌هایی را تشویق کرد.

سان عنوان کرد که ارزش بازار میم‌کوین‌ها برای طرفداران امور مالی سنتی منطقی نیست. با این حال، از نظر وی، این سرمایه‌‌ عظیم به پشتوانه «راه‌اندازی منصفانه و مشارکت جامعه» ایجاد شده است.

وی تاکید کرد که راه‌اندازی یک میم‌کوین موفق به اندازه ایجاد یک پروژه ارز دیجیتال خوب، سخت است. علاوه بر این، او برای نشان دادن اهمیت میم‌کوین‌ها، به حمایت‌های مستمر ایلان ماسک از دوج‌کوین اشاره کرد. سان در ادامه دوج‌کوین را به عنوان یکی از برترین برندهای کریپتو معرفی نمود.

سان در ادامه خاطرنشان کرد که در هر چرخه صعودی، یک میم‌کوین شاخص وجود دارد که رشدی بیشتر از سایر کوین‌ها را تجربه می‌کند.

او همچنین طی پستی در X عنوان کرد:

میم‌کوین‌ها ممکن است غیرمتعارف به نظر برسند، اما نشان‌دهنده قدرت جامعه در حوزه کریپتو هستند. ساختن یک پروژه موفق، چه مبتنی بر میم‌ باشد یا نباشد، نیازمند تلاش فراوان است. بیایید ببینیم در چرخه صعودی بعدی کدام میم‌کوین خودنمایی خواهد کرد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تعریف و تمجید جاستین سان از میم‌کوین‌ها: غیر‌متعارف، اما حاوی پیامی مهم! اولین بار در پول و تجارت. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *