توسعه پروژه‌های بازی و سرگرمی در شبکه بیت‌کوین با حمایت غول بازی‌سازی جهان!

animoca-brands-teams-up-with-opal-bitcoin-for-bitcoin-based-web3-projectsزمان مطالعه: < 1 دقیقه

انیموکا برندز (Animoca Brands) با همکاری اپال بیت‌ کوین (Opal Bitcoin)، پیشگام توسعه یک اکوسیستم جامع وب ۳ در این شبکه شده است. این اکوسیستم حوزه‌های مختلفی از جمله بازی، سرگرمی، دیفای، آموزش و فرهنگ را پوشش خواهد داد.

در راستای پیشرفت‌های اخیر انیموکا برندز، این شرکت اعلام کرده که از این پس بزرگترین اعتبارسنج شبکه تن (TON) نیز خواهد خواهد بود. این شرکت قصد دارد با این کار، رشد پروژه‌های بازی و گیم‌فای (GameFi) را در بلاکچین تن تسهیل کند.

انیموکا برندز از مفهوم اکوسیستم‌های پایدار حمایت می‌کند و بر مکانیسم اثبات کار ارزشمند (Proof of Valuable Work) اوپال تأکید دارد. این چارچوب به اعضای اکوسیستم بر اساس مشارکت آنها پاداش می‌دهد که باعث ایجاد اکوسیستمی پویا و پر رونق می‌شود.

در واقع، هدف از همکاری انیموکا برندز و اپال بیت‌ کوین، پیشبرد چشم‌انداز یک متاورس آزاد است که در آن، افراد می‌توانند از حقوق مالکیت دیجیتال برخوردار شوند و از امکانات شبکه برای منافع مشترک استفاده کنند.

یات سیو (Yat Siu)، مدیر ارشد اجرایی و یکی از بنیانگذاران انیموکا برندز، بر اهمیت این همکاری در تبدیل بیت کوین به یک فروشگاه فرهنگی در عصر وب ۳ تاکید کرده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته توسعه پروژه‌های بازی و سرگرمی در شبکه بیت‌کوین با حمایت غول بازی‌سازی جهان! اولین بار در پول و تجارت. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *