جاده چالوس دلیل محدودیت تردد در آزادراه تهران-شمال است

جاده چالوس دلیل محدودیت تردد در آزادراه تهران-شمال است – اخبار اقتصادی –

سعید شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با تاکید بر این‌‌که در بارش‌های هفته گذشته باعث بروز هیچ مشکلی برای آزادراه تهران-شمال نشد، اظهار کرد: با وجود شدت بارش‌ها یک قطره آب هم وارد مناطق بهره‌برداری شده آزادراه نشد.

وی با تاکید بر این‌که سازه‌های آزادراه تهران-شمال در بارش‌های اخیر به خوبی عمل کرده است، افزود: در 2 مقطع تردد در آزادراه تهران-شمال محدود شد؛ مرحله اول پنجشنبه گذشته بود که به دلیل بارش‌های اطراف سد کرج ، تردد وسایل نقلیه از کرج به شهرستانک در جاده چالوس ممنوع شد.

بازگشایی آزادراه تهران-شمال فردا صبح، جاده چالوس 10 روز دیگر

وی ادامه داد: در زمان ممنوعیت تردد در این محدوده، مردم از آزادراه تهران-شمال استفاده می‌کردند و تردد به شمال برقرار بود. مرحله دوم محدودیت تردد مربوط به روز شنبه هفته جاری است که حوالی سیاه‌بیشه در جاده چالوس (در استان مازندران) ریزش داشتیم.

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران-شمال بیان کرد: این اتفاق باعث شد تا با دستور پلیس راهور و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ممنوعیت تردد در آزادراه تهران-شمال برقرار شود که تا کنون نیز ادامه داشته است.

شهسواری گفت: مشکل جاده چالوس در محدوده هریجان در استان مازندران تا فردا برطرف شده و در صورت حل مشکل در استان مازندران تردد در آزادراه تهران شمال امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *