جتور شانهای L7 معرفی شد ؛ کراس اوور جدید گروه چری با شانس حضور در ایران

جتور شانهای L7

گروه خودروسازی چری از مدل جدید جتور شانهای L7 در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی کرد. این خودرو در دسته کراس اوورهای سایز متوسط قرار گرفته و به پیشرانه هیبریدی شارژی مجهز است.

طراحی ظاهری و ابعاد

کراس اوور شانهای L7 به دلیل ابعادی که دارد، علاوه بر نسخه پنج نفره، در نسخه ۷ نفره نیز قابل انتخاب خواهد بود. با وجود بهره مندی از موتور درون سوز در زیر کاپوت، خبری از جلو پنجره سنتی در این خودرو نبوده و یک پنل یکپارچه جای آن را گرفته است. البته در بالا و پایین این پنل، ورودی های هوا به چشم می خورد. همانند شماری از محصولات اخیر گروه چری، چراغ های L7 نیز ساختاری دوگانه دارند و روشنایی در شب توسط چراغ های موجود در گوشه های سپر تأمین می شود. این چراغ ها درون قابی مشکی رنگ نصب شده اند.

کراس اوور جدید گروه چری

در نمای عقب از چراغ های سرتاسری و به هم پیوسته استفاده شده، نام جتور هم با حروفی بزرگ در وسط این چراغ ها درج شده است. مثل سپر جلو، بخش تحتانی سپر عقب نیز دارای رنگ مشکی بوده و قطعه ای تزئینی مشابه با دیفیوزر در این قسمت دیده می شود.

نسخه ۵ نفره از جتور شانهای L7 طولی برابر با ۴۷۶۰ میلیمتر دارد. این رقم برای نسخه ۷ نفره برابر با ۴۷۸۵ میلیمتر است. طبق انتظار این دو مدل از لحاظ فاصله محوری نیز متفاوت از هم هستند. در نسخه ۵ نفره فاصله محوری به ۲۷۲۰ میلیمتر می رسد، حال آنکه در نسخه هفت نفره دو محور ۲۷۴۵ میلیمتر از هم فاصله دارند. از نظر عرض و ارتفاع این دو نسخه به ترتیب در ارقام ۱۹۰۰ و ۱۷۲۰ میلیمتر یکسان هستند.

نمای رو به رو جتور شانهای L7

طراحی داخلی جتور شانهای L7

در داخل کابین جتور شانهای L7، ترکیب رنگ آبی و سفید فضای جذابی را پدید آورده است. داشبورد این کراس اوور جدید چینی طراحی نسبتاً ساده ای دارد و در پشت فرمان از یک پنل عریض میزبانی می کند. این پنل دو نمایشگر بزرگ را در خود جای داده است. این نمایشگرها احتمالاً ۱۰.۲۵ اینچی هستند. جالب اینکه روی کنسول میانی نیز یک نمایشگر لمسی دیگر وجود دارد که از طریق آن می توان سیستم تهویه مطبوع و برخی از امکانات دیگر را کنترل کرد.

کابین جتور شانهای L7

مشخصات فنی چری جتور شانهای L7

محصول جدید گروه چری نیروی خود را از پیشرانه هیبریدی شارژی موسوم به Kunpeng دریافت می کند. این پیشرانه شامل یک موتور بنزینی ۱.۵ لیتری چهار سیلندر و یک موتور برقی می شود. موتور بنزینی توانایی تولید ۱۵۴ اسب بخار قدرت را دارد. در رابطه با خروجی موتور برقی و همچنین ظرفیت باتری به کار رفته در جتور شانهای L7 حرفی به میان نیامده است. این کراس اوور هیبریدی شارژی توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت را دارد.

نمای پشت جتور شانهای L7

درباره زمان عرضه و قیمت جتور شانهای L7 فعلاً اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. ناگفته نماند سری شانهای سال قبل با معرفی مدل L9 متولد شد. این برند که زیرمجموعه جتور محسوب می شود، روی مدل های سبز تمرکز دارد.

فرمان جتور شانهای L7
صندلی عقب جتور شانهای L7
نمایشگر جتور شانهای L7
صندلی جلو جتور شانهای L7
شارژ جتور شانهای L7
کراس اوور جتور شانهای L7
جتور شانهای L7
امکانات جتور شانهای L7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *