دنده معکوس بورس در رالی بازار های موازی

 دنده معکوس بورس در رالی بازار های موازی

تحلیلگر اقتصادی، بازار سرمایه در اردیبهشت ماه را پیش بینی کردو گفت: انتظار بازاری با بازدهی بیش‌تر نسبت به بازارهای موازی در اردیبهشت ماه را دارم. اما این درصورتی است که که ریسک های سیاسی و نظامی کشور از چیزی که در حال حاضر وجود دارد فراتر نرود.

متین کریمی در گفت و گو با «پول و تجارت» در رابطه با استقبال مردم از بورس گفت: با توجه به کاهش تنش ها و برگشت دامنه نوسان به حالت عادی و افزایش قیمت جهانی کامودیتی ها از جمله مس که در آخرین روز معاملاتی بازارهای جهانی به کانال ۹.۹۰۰ دلار رسید،به نظر می‌رسد استقبال مردم در هفته جاری از بورس مثبت باشد.

وی افزود: همچنین در معاملات هفته گذشته بورس کالا محصولاتی همچون صنایع ملی مس(فملی) و فولاد مبارکه(فولاد) با دلار ۵۵ هزار تومان معامله شدند که بیانگر این است تا بازار کمی به دلار نیما که در حال حاضر اختلاف زیادی با بازار آزاد پیدا کرده است کم توجهی داشته باشد و به دلار بازار آزاد توجه بیشتری پیدا کند که این موضوع پارامتر مثبتی برای رشد بازار است.

کریمی انتظار خود از بازار سرمایه در فصل مجامع را این‌گونه بیان کردو گفت: با توجه به نزدیکی به فصل مجامع در خرداد ماه و انتظار تقسیم سود مناسب شرکت های شاخص ساز،انتظار بازار خوب و پر بازده نسبت به سایر بازارها را در اردیبهشت ماه دارم. البته این مساله به این معنا نیست که بازار بدون اصلاح این روند را طی کند و قطعا در این رشد شاهد نوساناتی خواهیم بود.

وی تحلیلگر اقتصادی بازار سرمایه در اردیبهشت ماه را پیش بینی کردو افزود: انتظار بازاری با بازدهی بیش‌تر نسبت به بازارهای موازی در اردیبهشت ماه را دارم. اما این درصورتی است که که ریسک های سیاسی و نظامی کشور از چیزی که در حال حاضر وجود دارد فراتر نرود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *