دوج‌کوین با شکست دادن تن‌کوین به جایگاه هشتم بازار بازگشت!

dogecoin-doge-flips-toncoin-ton-following-an-overall-meme-coin-revival

در ۲۴ ساعت گذشته، بازار کریپتو بسیار پرنوسان بوده و در این مدت، ارزش کل بازار به ۲.۷۵ تریلیون دلار افزایش یافته است.

بسیاری از رمزارزها از جمله بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، پولکادات (DOT)، اولانچ (AVAX) و بسیاری دیگر، در پی افزایش احتمال تأیید صندوق‌های ETF اسپات اتریوم توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، به سقف‌های چندماهه خود رسیده‌اند.

بخش میم‌کوین‌ها نیز رشد قابل توجهی داشته و قیمت‌ دوج‌کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB)، پپه (PEPE)، بانک (BONK) و غیره همگی افزایش پیدا کرده‌ است.

یکی از بهترین عملکردها متعلق به دوج‌کوین بوده که قیمت آن طی ۲۴ ساعت گذشته، با بیش از ۱۰ درصد افزایش، به ۰.۱۶۶ دلار رسیده است. در همین حال، ارزش بازار آن نیز از ۲۴ میلیارد دلار فراتر رفته است.

گفتنی است، دوج‌کوین در پی رشد اخیر خود، از نظر ارزش بازار از تن‌کوین (TON) پیشی گرفته و اکنون هشتمین ارز دیجیتال برتر بازار محسوب می‌شود.

شاخص‌های مهم مربوط به اکوسیستم دوج‌کوین نیز در روزهای اخیر رو به رشد بوده‌اند. بر اساس گزارش اینتودبلاک (IntoTheBlock)، حجم کل معاملات روزانه (تراکنش‌های بزرگ‌تر از ۱۰۰ هزار دلار) آن از مرز ۱.۵ میلیارد دلار فراتر رفته که نشان‌دهنده افزایش ۳۱ درصدی نسبت به روز قبل است. تعداد آدرس‌های فعال روزانه آن نیز افزایش داشته است.

در این میان، نهنگ‌ها در حال حاضر حدود ۶۳ درصد از عرضه در گردش توکن‌های DOGE را در اختیار دارند و ۸۶ درصد از همه دارندگان این ارز دیجیتال در سود هستند.

برای مقایسه، در نظر بگیرید که سپتامبر سال گذشته، ۵۰ درصد از دارندگان دوج‌کوین در ضرر بودند.

در همین حال، تحلیلگران زیادی معتقدند که رالی دوج‌کوین به تازگی شروع شده و افزایش قیمت آن ادامه‌دار خواهد بود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته دوج‌کوین با شکست دادن تن‌کوین به جایگاه هشتم بازار بازگشت! اولین بار در پول و تجارت. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *