ریمیک Splinter Cell استانداردهای مخفی‌کاری را جابه‌جا می‌کند

نویسنده: علی نوروزی // سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰ اخبار بازیریمیک Splinter Cell استانداردهای مخفی‌کاری را جابه‌جا می‌کند

دشمنان در بازی Splinter Cell Remake احتمالا می‌توانند گیمر را ازطریق انعکاس تصویر در پنجره‌ها، آینه‌ها و موارد دیگر شناسایی کنند

بازی Splinter Cell Remake را می‌توان یکی از برجسته‌ترین آثار در دست تولید یوبیسافت دانست که طرفدارهای زیادی برای تجربه آن انتظار می‌کشند. نظر به اینکه یوبیسافت شوکیس Ubisoft Forward را در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ (۱۰ ژوئن ۲۰۲۴) برگزار خواهد کرد، این احتمال وجود دارد که تریلر جدیدی از این بازی به نمایش گذاشته شود. بااین‌حال اکنون یکی از افشاگرها جزئیات جدیدی از مکانیک‌های مخفی‌کاری ریمیک اسپلینتر سل را منتشر کرده است.

همان‌طور که Visceral، یکی از افشاگرهای سرشناس ادعا کرد، بازی Splinter Cell Remake از بازتاب‌های پرتویابی‌شده در گیم‌پلی مخفی‌کاری استفاده می‌کند. با اینکه این فناوری در بسیاری از بازی‌ها مورد استفاده قرار گرفته است، به‌نظر می‌رسد که یوبیسافت می‌خواهد گام‌های روبه جلویی را با رهگیری پرتو بردارد. این افشاگر توضیح می‌دهد که در این نسخه دشمنان می‌توانند گیمرها را ازطریق انعکاس تصویر در پنجره‌ها، آینه‌ها و موارد دیگر شناسایی کنند.

این موضوع نحوه رویارویی با دشمنان را متحول می‌کند و تأثیر محیط بر گیم‌پلی را افزایش می‌دهد. با اینکه ریمیک Splinter Cell احتمالا دارای سیستم نشانه‌گذاری نسخه‌های قبلی است، رهگیری پرتو می‌تواند به کمک گیمرها بیاید و آن‌ها را در شناسایی سریع‌تر دشمنان یاری کند. مجموعه Splinter Cell در زمره بهترین آثار مخفی‌کاری قرار می‌گیرد؛ بنابراین جای تعجبی ندارد که شاهد نوآوری‌هایی در گیم‌پلی ریمیک اسپلینتر سل با به‌کارگیری ری-تریسینگ باشیم.

آگهی شغلی یوبیسافت در سال ۲۰۲۲ نشان از ایجاد تغییراتی در داستان Splinter Cell Remake داشت: «از نخستین بازی اسپلینتر سل به‌عنوان مبنایی برای بازنویسی و به‌روزرسانی داستان برای مخاطبان امروزی استفاده می‌کنیم. ضمن حفظ ماهیت و درون مایه بازی اصلی به بررسی کاراکترها و جهان می‌پردازیم تا آن‌ها را منحصربه‌فرد و باورپذیرتر کنیم. شما به‌عنوان نویسنده به تیم روایت داستان می‌پیوندید و به خلق یک تجربه روایی منسجم و گیرا کمک می‌کنید.»

ریمیک Splinter Cell با موتور بازی‌سازی Snowdrop برای کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس توسعه می‌یابد. این نسخه نوید ارائه جلوه‌های بصری چشم‌نواز و گیم‌پلی مخفی‌کاری بهبودیافته را می‌دهد. تیم توسعه امیدوار است که تکمیل بازی بدون نیاز به کشتن حتی یک دشمن را امکان‌پذیر کند. با اینکه زمان انتشار بازی مشخص نیست، تام هندرسون می‌گوید که طرفدارها نباید تا سال ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۶ منتظر تجربه آن باشند.

چهره قهرمان ریمیک سایلنت هیل ۲ بازطراحی شده است بازی‌های Watch Dogs به خاطره‌ها می‌پیوندند؟ بیلی آیلیش و متالیکا در راه فورتنایت؟ بازی Star Wars Jedi: Survivor به گیم پس می‌آید رویداد جدید بازی‌ های مستقل ایکس باکس به‌زودی برگزار می‌شود منبع Tech4Gamers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *