زمان انتشار بازی Metaphor: ReFantazio اعلام شد؛ رونمایی از نسخه کالکتور

نویسنده: محمدحسین خلجی // سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۵ اخبار بازیزمان انتشار بازی Metaphor: ReFantazio اعلام شد؛ رونمایی از نسخه کالکتور

شرکت اتلوس با پخش تریلر جدیدی از تاریخ انتشار Metaphor: ReFantazio و نسخه کالکتور بازی رونمایی کرد.

استودیو Zero اخیرا با پخش تریلر جدیدی تاریخ عرضه بازی Metaphor: ReFantazio را اعلام کرد. همچنین درحالی‌که امکان پیش-خرید بازی از امروز فراهم شد، این استودیو از نسخه کالکتور بازی هم رونمایی کرده است.

دانلود از آپارات

وقایع بازی Metaphor: ReFantazio در پادشاهی یوکرونیا رخ می‌دهد و درباره قتل پادشاه این سرزمین و مسابقات سلطنتی برای تعیین پادشاه بعدی است. به‌عنوان پسری از قبیله الدا که قبیله‌ای دون‌پایه تلقی می‌شود، بازیکنان در شهرها و مناطق مختلف به کاوش می‌پردازند تا حامی پیدا کنند. در این بازی مانند مجموعه پول و تجارتا باید به مدیریت زمان بپردازید و با متحدانی روبه‌رو خواهید شد که به یاری شما خواهند شتافت.

نسخه کالکتور بازی شامل کتاب دیجیتال تاریخچه ۳۵ سالگی اتلوس نیز می‌شود

نسخه کالکتور این اثر درکنار خود بازی شامل قاب استیل‌بوک، یک کتاب هنری، موسیقی‌های متن، سنجاق‌های فلزی Homo Tenta، برچسب و نقشه پارچه‌ای سرزمین یوکرونیا است. همچنین کدهای بسته الحاقی برای لباس‌ها و موسیقی‌های پیش‌زمینه اضافی و کدهای پاداش پیش-خرید هم در این بسته گنجانده می‌شوند.

باتوجه‌به اینکه شرکت Atlus امسال ۳۵ ساله می‌شود، این نسخه کالکتور شامل کتاب دیجیتال تاریخچه ۳۵ سالگی اتلوس و بهترین موسیقی‌های ۳۵ سالگی اتلوس هم می‌شود. این نسخه کالکتور ۱۴۹.۹۹ دلار قیمت دارد.

نسخه کالکتور بازی Metaphor: ReFantazio

بازی Metaphor: ReFantazio در تاریخ ۲۰ مهر (۱۱ اکتبر) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد. طبق شایعات، این بازی روی نینتندو سوییچ ۲ هم منتشر می‌شود. وظیفه کارگردانی این بازی برعهده کاتسورا هاشیرو، کارگردان Persona 5 است و اتلوس می‌خواهد این اثر درکنار دو مجموعه پول و تجارتا و Shin Megami Tensei به یکی از سه مجموعه اصلی خود تبدیل شود.

ریمیک Splinter Cell استانداردهای مخفی‌کاری را جابه‌جا می‌کند چهره قهرمان ریمیک سایلنت هیل ۲ بازطراحی شده است بازی‌های Watch Dogs به خاطره‌ها می‌پیوندند؟ بیلی آیلیش و متالیکا در راه فورتنایت؟ بازی Star Wars Jedi: Survivor به گیم پس می‌آید منبع GamingBolt GamingBolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *