سولانا، سومین رمزارز در صف عرضه ETF؛ قیمت SOL از مرز ۱۸۰ دلار گذشت!

solana-sol-price-crosses-180-whats-coming-next

قیمت سولانا (SOL) پس از یک ماه اصلاح، در ۲۴ ساعت گذشته افزایش چشمگیری را تجربه کرده و به مرز ۱۸۷ دلار رسیده است.

در زمان نگارش این خبر، سولانا پس از کاهشی جزئی، حدود ۱۸۳ دلار قیمت دارد. علاوه بر این، ارزش بازار این ارز دیجیتال به ۸۰.۴۵ میلیارد دلار و حجم معاملات روزانه آن به ۵.۲۴ میلیارد دلار رسیده است.solana-sol-price-crosses-180-whats-coming-next-

سولانا برای مدت طولانی در روندی نزولی قرار داشت و قیمت آن در اوایل ماه می، تا ۱۲۰ دلار کاهش یافت. با این حال، در چند روز اخیر شرایط تغییر کرده و قیمت این ارز دیجیتال بهبود یافته است. صعود دوباره قیمت سولانا تا حدودی متأثر از افزایش قیمت بیت کوین و اتریوم بوده است.

با این حال، قیمت سولانا هنوز به سقف ۲۰۲.۸۷ دلاری خود که در ماه مارس ثبت شد و سقف تاریخی ۲۶۰.۰۶ دلاری خود در اواخر سال ۲۰۲۱، نرسیده است. اکنون و با توجه به شرایط موجود، سرمایه‌گذاران به دنبال ایجاد سقف‌های جدید هستند.

افزایش قیمت سولانا از روز پانزدهم می شروع شد و طبق پیش‌بینی کارشناسان روند صعودی ادامه‌دار خواهد بود. حمایت فعلی در ۱۷۵ دلار و مقاومت کلیدی در ۱۹۰ دلار قرار دارد.

با توجه به وضعیت صعودی بازار و احساسات صعودی در مورد سولانا، هدف بعدی قیمت SOL سطح ۱۸۸ دلار تعیین شده است. در صورت شکسته شدن این مقاومت، قیمت تا ۱۹۵ و سپس، تا ۲۰۰ دلار نیز افزایش خواهد یافت.

با این حال، اگر قیمت کاهش یابد و و از سطح ۱۷۸ دلار پایین‌تر برود، باید منتظر رسیدن آن به ۱۶۰ دلار باشیم. سطح ۱۶۰ دلار یک منطقه حیاتی است که باید به دقت آن را زیر نظر داشت.

در همین حال و در پی افزایش احتمال تأیید صندوق‌های ETF اسپات اتریوم و به تبع آن افزایش قیمت اتریوم، دنیل یان (Daniel Yan) یکی از بنیان‌گذاران ماتریکس‌پورت (Matrixport) به معامله‌گران پیشنهاد کرده که به خرید سولانا بپردازند؛ زیرا این ارز دیجیتال، گزینه بعدی انتخابی شرکت‌ها برای صدور صندوق ETF خواهد بود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته سولانا، سومین رمزارز در صف عرضه ETF؛ قیمت SOL از مرز ۱۸۰ دلار گذشت! اولین بار در پول و تجارت. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *