شرایط فروش تاکسی برقی کرمان موتور اعلام شد

شرایط فروش تاکسی برقی

شرکت کرمان موتور در راستای همکاری با تاکسیرانی شهر تهران، شرایط فروش تاکسی برقی خود را در قالب طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اعلام کرده است.

به گزارش پول و تجارت، شرکت کرمان موتور واردات جک E50A را جهت عرضه در ناوگان تاکسیرانی کشور انجام داده و مجوزهای لازم این خودرو را دریافت کرده است. حال این شرکت خودروساز خصوصی در همکاری با تاکسیرانی شهر تهران، شرایط فروش جک E50A را برای طرح جایگزینی با تاکسی های فرسوده اعلام کرده است.

قیمت قطعی جک E50A توسط کرمان موتور یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان اعلام شده است. همچنین در این طرح ۲۵ میلیون تومان تخفیف به رانندگان تاکسی اعطا می شود. پیش پرداخت برای ثبت نام این خودرو ۴۰۰ میلیون تومان (شامل آورده راننده و مبلغ حاصل از اسقاط تاکسی فرسوده) است و شرکت کرمان موتور هم وام ۶۰۰ میلیون تومانی به رانندگان می دهد.

جک E50A به عنوان اولین تاکسی برقی است که وارد ناوگان شهری شده و حال شرایط فروش این محصول توسط کرمان موتور اعلام گردیده است. این خودرو با گارانتی ۵ سال و ۱۵۰ هزار کیلومتر به فروش می رسد و باتری این محصول تمام الکتریکی ۵ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر گارانتی دارد.

ویدیوی معرفی جک E50A ؛ تاکسی برقی کرمان موتور

طرح جایگزینی تاکسی های فرسوده

اولین سدان برقی و وارداتی کرمان موتور با نام جک E50A دارای یک پیشرانه تمام برقی است که بر محور جلو سوار است و می تواند ۱۹۲ اسب بخار قدرت و ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور را به چرخ های جلو منتقل کند. پیمایش نسخه برقی KMC J7، در چرخه NEDC حدود ۴۰۱ کیلومتر است و در شرایط بهینه می تواند تا ۵۰۰ کیلومتر مسافت را هم طی کند.. شایان ذکر است که این میزان با توجه به شرایط ایده آل بوده و ممکن است اندکی با واقعیت تفاوت داشته باشد. باتری های نسخه برقی KMC J7 در حالت شارژ سریع در مدت زمان ۴۸ دقیقه به شرایط مطلوب خود (۳۰ تا ۸۰ درصد ظرفیت باتری ) می رسند که رقم مناسبی برای این خودرو است. با شارژرهای خانگی، ظرفیت ۵۰ کیلووات ساعتی باتری E50A حدود ۸.۵ ساعت تکمیل می شود. لازم به ذکر است که این خودرو با پروتکل GB/T شارژ می شود.

فعلاً کرمان موتور اولین سدان برقی و وارداتی خود را با سطح امکانات پایه به بازار ایران آورده است. جک E50A به دو کیسه هوا، تریم داخلی چرم مصنوعی، کروز کنترل، استارت دکمه ای، جلو آمپر دیجیتال، فناوری LED چراغ ها، سنسور نور، سنسور باران، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تهویه اتوماتیک، دوربین و سنسور پارک عقب، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه بازیافت انرژی اتوماتیک و… مجهز است.

نمای جانبی تاکسی برقی
تاکسی برقی های جدید
تاکسی برقی کرمان موتور
کابین تاکسی برقی کرمان موتور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *