عرضه ETPهای بیت‌کوین و اتریوم در بورس لندن؛ سیگنالی دیگر برای تداوم صعود بازار!

wisdomtree-secures-fca-approval-list-bitcoin-ether-etp-lse

ویزدام‌تری (WisdomTree)، یک شرکت سرمایه‌گذاری جهانی و معتبر، مجوز سازمان رفتار مالی انگلستان (FCA) برای لیست کردن محصولات قابل معامله در بورس (ETP) بیت‌کوین و اتریوم در بورس لندن (LSE) را به دست آورده است.

این رویداد، نقطه عطفی بزرگ برای سرمایه‌گذاران سازمانی به شمار می‌رود که به دنبال ورود به بازار ارزهای دیجیتال از طریق کانال‌های تحت نظارت در انگلستان هستند.

ویزدام‌تری اولین شرکتی است که مجوز FCA را برای ETPهای فیزیکی بیت‌کوین (BTCW) و اتریوم (ETHW) دریافت کرده است. این ETPها قرار است از تاریخ ۲۸ می و در ابتدا برای سرمایه‌گذاران حرفه‌ای در بورس لندن قابل معامله باشند.

نکته قابل توجه، هزینه مدیریت پایین این ETPها به میزان ۰.۳۵ درصد است که آنها را به گزینه‌ای رقابتی برای دسترسی نهادی به بیت‌کوین و اتریوم تبدیل می‌کند.

الکسیس مارینف (Alexis Marinof)، رئیس بخش اروپا در ویزدام‌تری، تاییدیه FCA را برای سرمایه‌گذاران انگلستان و پذیرش گسترده‌تر دارایی‌های رمزارزی توسط نهادهای مالی، بسیار مهم می‌داند.

این شرکت از سال ۲۰۱۹ با معرفی اولین ETP فیزیکی بیت‌کوین برای سرمایه‌گذاران اروپایی، در این حوزه پیشگام بوده و در حال حاضر، طیف متنوعی از ETPهای رمزارزی را ارائه می‌دهد که دسترسی به کوین‌ها و سبدهای متنوع ارز دیجیتال را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند.

علاوه بر این، لیست شدن ETPهای این شرکت در بورس‌های معتبر اروپایی مانند دویچه بورس آلمان، بورس سهام سوئیس و بازار یورونکست پاریس و آمستردام، دسترسی به این محصولات را برای سرمایه‌گذاران در سراسر اروپا تسهیل کرده است.

شایان ذکر است که انتشار این خبر با خوش‌بینی فزاینده در آمریکا نسبت به تایید احتمالی صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) همزمان شده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته عرضه ETPهای بیت‌کوین و اتریوم در بورس لندن؛ سیگنالی دیگر برای تداوم صعود بازار! اولین بار در پول و تجارت. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *