فیلم دزدان دریایی کارائیب ریبوت خواهد شد

نویسنده: مسیح کریمی // سه شنبه, ۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۷ اخبار سینما و تلویزیونفیلم دزدان دریایی کارائیب ریبوت خواهد شد

تهیه‌کننده مجموعه فیلم دزدان دریایی کارائیب در مصاحبه اخیر خود ساخت ریبوت فیلم Pirates of the Caribbean را تایید کرده است.

شهریور امسال بود که کریگ مازن، سازنده سریال The Last of Us تایید کرد که در حال کار روی ریبوت فیلم دزدان دریایی کارائیب است. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت این فیلم توسط تهیه‌کننده مجموعه تایید شده است. جری بروکهایمر، تهیه‌کننده فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب در مصاحبه اخیر خود با ComicBook تایید ریبوت شدن این مجموعه از دلیل اینکه قسمت ششم فیلم Pirates of the Caribbean به‌عنوان ریبوت ساخته و اکران می‌شود گفت.

بروکهایمر گفت: «کار روی این پروژه راحت‌تر است. توضیح این موضوع وقتی که از دشواری آن خبر ندارید، کمی سخت است. در فیلم تاپ گان شما دارای بازیگری نمادین و فوق‌العاده هستید و قبل از اینکه او بتواند در فیلم تاپ گان بازی کند، شما نمی‌دانید او باید در چند فیلم دیگر جلوی دوربین برود. بنابراین ما می‌خواهیم که مجموعه دزدان دریایی کارائیب را ریبوت کنیم؛ چون دیگر مجبور نیستید که منتظر چند بازیگر به‌خصوص بمانید.»

جانی دپ در حال کشیدن یک کشتی در فیلم Pirates of the Caribbean: At World's End

بروکهایمر در سال ۲۰۲۲ تایید کرده بود که جانی دپ، بازیگر نقش جک اسپارو در هر ۵ قسمت فیلم Pirates of the Caribbean در قسمت ششم این مجموعه باز نخواهد گشت، اما در ادامه طرفداران امیدوار به بازگشت جانی دپ در قسمت ششم دزدان دریایی کارائیب بودند. در هر حال این خبر می‌تواند باعث ناامیدی آن‌ها شود. همچنین شایعاتی در ادامه منتشر شد که می‌گفت دو فیلمنامه از قسمت بعدی دزدان دریایی کارائیب در حال نوشته شدن است که یک فیلمنامه با محوریت مارگو رابی و یک فیلم زنانه از دزدان دریایی است.

بااین‌حال گفته می‌شود این پروژه لغو شده است و در حال حاضر مشخص نیست که باید چه انتظاری از داستان و اتفاقات و حتی بازیگران ریبوت فیلم Pirates of the Caribbean داشته باشیم. پیش از این ۵ فیلم قبلی مجموعه دزدان دریایی کارائیب بیش از ۴.۵ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده بودند.

ساخت انیمیشن The Bad Guys 2 تایید شد | اعلام تاریخ اکران اسکارلت جوهانسون در یک قدمی بازی در فیلم دنیای ژوراسیک جدید است انیمیشن X-Men ’97 شروعی عالی داشته است فیلم مرد عنکبوتی 4 احتمالا توسط کارگردان سریع و خشن ۹ ساخته می‌شود نمایش تیموتی شالامی در نقش باب دیلن در تصاویر فیلم A Complete Unknown منبع IGN

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *