فیلم Civil War با رکوردشکنی در گیشه آغاز کرد

نویسنده: مسیح کریمی // یکشنبه, ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۳ اخبار سینما و تلویزیونفیلم Civil War با رکوردشکنی در گیشه آغاز کرد

فیلم Civil War به کارگردانی الکس گارلند موفق شد ضمن صدرنشینی در گیشه آمریکا، رکورد افتتاحیه فیلم‌های شرکت A24 را بشکند.

فیلم Civil War پس از اینکه با تحسین منتقدان مواجه شد، مدتی می‌شود که روی پرده‌های سینما رفته است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم جنگ داخلی با رکوردشکنی آغاز کرده است. فیلم Civil War موفق شد در ۳ روز اول اکران خود ۲۵.۷ میلیون دلار در ۳.۸۳۸ سالن سینما در آمریکای شمالی فروش کند تا صدرنشین گیشه شود. همچنین فیلم جنگ داخلی موفق شد رکورد افتتاحیه یک فیلم شرکت A24 را بشکند.

این رکورد پیش از این به فیلم Hereditary به کارگردانی آری استر تعلق داشت که توانسته بود در سال ۲۰۱۸ در سه روز اول اکران ۱۳.۵ میلیون دلار فروش کند. فیلم جنگ داخلی همچنین بزرگ‌ترین بودجه یک فیلم A24 با هزینه ساخت ۵۰ میلیون دلاری را در اختیار دارد. فیلم Civil War همچنین سینمااسکور B- را دریافت کرده است و ۷۶ درصد کاربران PostTrak به این فیلم نمره مثبت داده‌اند و ۵۳ درصد آن‌ها تماشا فیلم را کاملا پیشنهاد کرده‌اند.

کریستن دانست در حال عکاسی در فیلم Civil War

الکس گارلند، کارگردان آثاری چون فیلم Ex Machina، فیلم Annihilation، فیلم Men و سریال Devs وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جنگ داخلی را بر عهده داشته است. فیلم Civil War به‌عنوان یک اثر اکشن و حماسی توصیف شده که اتفاقات آن در آینده نزدیک در آمریکا جریان دارد. در طول داستان فیلم رقابتی برای رسیدن به کاخ سفید در آینده نزدیک در آمریکا آغاز شده است. گارلند پیش از این اثر جدید خود را به یک فیلم جاده‌ای و جنگی با عناصر هجو آمیز توصیف کرده بود که مثل یک بازی تیراندازی می‌ماند.

کریستن دانست، واگنر مورا، استیون مک‌کینلی هندرسون، کیلی اسپینی، کارل گلاسمن، سونویا میزونو، جونیکا تی. گیبز و جس ماتنی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Civil War حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مارول سیستم فیلمسازی خود را تغییر می‌دهد فهرست بازیگران و نام قسمت سینمایی انیمیشن Avatar: The Last Airbender اعلام شد تصویر فیلم Deadpool and Wolverine ظاهر جدید ددپول را نشان می‌دهد بازیگر میلیونر زاغه نشین در فیلم جدید دنیای ژوراسیک بازی می‌کند؟ النور کاپولا، کارگردان برنده جایزه امی درگذشت تهیه شده در زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *