فیلم Star Trek 4 با بازی کریس پاین سرانجام ساخته خواهد شد

نویسنده: مسیح کریمی // پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۱ اخبار سینما و تلویزیونفیلم Star Trek 4 با بازی کریس پاین سرانجام ساخته خواهد شد

پارامونت با استخدام یک نویسنده جدید دوباره ساخت فیلم Star Trek 4 با بازی کریس پاین را از سر گرفته است.

سال‌ها اخبار ساخت فیلم Star Trek 4 شناخته می‌شود و پیش از این مشخص شد که مت شکمن، کارگردان سریال WandaVision برای کارگردانی فیلم The Fantastic Four تصمیم به جدایی از این پروژه گرفته است تا این پروژه وارد یک بحران جدید شود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت قسمت جدید فیلم پیشتازان فضا دوباره از سر گرفته شده است. ورایتی گزارش داد که پارامونت پیکچرز اخیرا استیو یوکی،‌ سازنده سریال The Flight Attendant را به‌عنوان نویسنده جدید برای فیلم Star Trek 4 استخدام کرده است.

یوکی وظیفه دارد فیلمنامه جدید فیلم پیشتازان فضا ۴ را بنویسد. همچنین انتظار می‌رود کریس پاین، زکری کینتو و زویی سالدانیا که بازیگران اصلی سه‌گانه ریبوت پیشتازان فضا هستند، برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم Star Trek 4 بازگردند. همچنین قابل انتظار است شاهد بازگشت کارل اربن، جان چو و سایمون پگ در این فیلم هم باشیم. پیش از سریال مهماندار پرواز، یوکی سابقه حضور به‌عنوان نویسنده در سریال Supernatural و سریال جیغ را نیز داشته است.

بندیکت کامبربچ در پوستر فیلم Star Trek Into Darkness

در حال حاضر مشخص نیست که کارگردان جدید قسمت چهارم فیلم Star Trek چه کسی خواهد بود. علاوه‌براین نشانه‌ای برای حضور کریس همسورث در فیلم Star Trek 4 وجود ندارد؛ اگرچه او در برنامه اولیه قرار بود در این فیلم حضور داشته باشد. علاوه‌براین فیلم جدید دیگری از دنیای پیشتازان فضا به کارگردانی توبی هاینس، کارگردان سریال Andor در دست ساخت است که سث گراهام اسمیت، نویسنده انیمیشن The Lego Batman Movie وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد.

گفته می‌شود که این قسمت فیلم Star Trek داستانی منشا با بازیگرانی کاملا جدید را روایت خواهد کرد. پیش از این فیلم Star Trek در سال ۲۰۰۹ بیش از ۳۸۵.۷ میلیون دلار دلار، فیلم Star Trek Into Darkness بیش از ۴۶۷.۴ میلیون دلار در سال ۲۰۱۳ و فیلم Star Trek Beyond بیش از ۳۴۳.۵ میلیون دلار در سال ۲۰۱۶ فروش کرده بودند.

فیلمبرداری فصل پنجم سریال You با انتشار اولین تصویر آغاز شد ویدیو فیلم Thunderbolts فلورنس پیو را در نقش بلک ویدو نشان می‌دهد بازیگر Ant Man 3 به تام کروز در فیلم Mission: Impossible 8 پیوست بازیگر کاپیتان آمریکا به بازی در فیلم جان ویک علاقه دارد کیلین مورفی در فیلم Blood Runs Coal بازی می‌کند منبع Gamespot

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *