قیمت جدید هایما S7 اعلام شد

قیمت جدید هایما S7

قیمت جدید هایما S7 با انتشار بخشنامه های جدید فروش اعلام شد. بر این اساس افزایش ۵۱ میلیون تومانی را برای این کراس اوور مونتاژی داشته ایم.

در جدید ترین بخشنامه های فروش منتشر شده از جانب ایران خودرو، قیمت جدید هایما S7 برای واریز ۱ میلیارد و ۸۳ میلیون تومان اعلام شده است. این در حالی است که پیش از این قیمت این خودرو ۱ میلیارد و ۳۲ میلیون تومان بوده است. البته با آغاز سال جدید و انتشار بخشنامه ها و فراخوان های به روز شده، بسیاری از خودروها افزایش قیمت داشته اند اما این افزایش قیمت از سمت خودروساز نیست. در واقع با اعمال هزینه های جانبی و دولتی جدید در سال جدید این افزایش قیمت ها رقم خورده اند. این را هم در نظر داشته باشید که ایران خودرو و سایر شرکت ها برنامه دارند تا افزایش قیمت محسوسی برای محصولاتشان داشته باشند اما فعلا مجوز این افزایش قیمت خودرو صادر نشده است.

نام خودرو قیمت قبل (تومان) قیمت جدید (تومان)
هایما S7 ۱,۰۳۲,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۰۸۳,۰۰۰,۰۰۰

مشخصات هایما S7

هایما S7 به یک پیشرانه ۱.۸ لیتری توربوشارژر مجهز است که توان تولید نهایت قدرت ۱۷۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT به چرخ های جلو می رسد و این سیستم انتقال قدرت در بازاری که اکثر رقبا جعبه دنده CVT یا دوکلاچه دارند یک مزیت به حساب می آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *