معرفی بازی موبایل Dong Wu | نبردهای چالش‌برانگیز با هیولاهای افسانه‌ای

نویسنده: سیدرضا نصری // سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰ مقالات بازیمعرفی بازی موبایل Dong Wu | نبردهای چالش‌برانگیز با هیولاهای افسانه‌ای

بازی Dong Wu یک اثر نقش‌آفرینی کارتی است که داستان آن در عصر حیوانات و در دوران قرون وسطی جریان دارد.

بازی Dong Wu که به‌تازگی توسط استودیو Ogopogo برای پلتفرم اندروید عرضه شده است، سعی می‌کند تا یک تجربه‌ی نقش‌آفرینی و کارت‌محور متفاوت را ارائه کند. ماجرای بازی Dong Wu از این قرار است که بازیکن با گروهی از شخصیت‌های مبارز از حیوانات همراه می‌شود و سعی می‌کند تا در عصر جانوران که در دوران قرون وسطی جریان دارد، داستان خود را پیش ببرد. درواقع شخصیت‌هایی که در طول بازی دیده می‌شوند، همه به‌شکل حیوانات طراحی شده‌اند. البته سازندگان با طراحی این حیوانات انسان‌نما، قصد دارند تا به‌نوعی ماهیت شخصیتی آن‌ها را هم به تصویر بکشند. به‌عنوان مثال، موجوداتی مانند کرکس‌ها نقش سرباز‌های پادشاه را دارند؛ درحالی‌که حیوانات اهلی یا کم‌خطر مانند گاو‌ها و گوسفند‌ها جزو مردم عادی به‌حساب می‌آیند. باید گفت که بازی Dong Wu از لحاظ گرافیک هنری و طراحی‌های کاراکتر‌ها در سطح بسیار خوبی قرار دارد و به زیبایی ماهیت هر موجود را به شکل انسانی به نمایش می‌گذارد.

بازی موبایل Dong Wu

بازی Dong Wu از سبک‌های کارتی و نقش‌آفرینی در گیم‌پلی استفاده می‌کند. بازیکن در روند داستان و گشت‌و‌گذار در بخش‌های مختلف نقشه می‌تواند گروهی از کاراکتر‌های مبارز را به تیم خود جذب کند و آن‌ها را نیز ارتقا دهد. هر کاراکتر از قدرت‌های ویژه‌ای برخوردار است که در سه کارت مختلف خلاصه می‌شود. در هر مبارزه هم گیمر می‌تواند تنها چهار کاراکتر‌ را برای نبرد انتخاب کند. از همین‌رو باید متناسب با استراتژی و نوع قدرت نیرو‌ها، انتخاب‌های مناسبی داشت تا با شکست مواجه نشد.

سازندگان از گرافیک هنری زیبا و طرح‌های خلاقانه و متنوعی برای شخصیت‌های بازی استفاده کرده‌اند

روند مبارزات نیز به‌گونه‌ای پیش می‌رود که دو جناح تشکیل‌شده از نیرو‌های دشمن و بازیکن مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. سپس هر جناح به‌صورت نوبتی می‌تواند از میان سه کارتی که به واسطه‌ی یکی از نیروهای خود دردسترس دارد، انتخاب کند و به تیم مقابل آسیب بزند. البته شخصیت‌هایی هم وجود دارند که به‌جای جنگیدن، میزان سلامتی یا قدرت افراد تیم را افزایش می‌دهند. درواقع همین تنوع و تاثیرات گوناگون کارت‌ها باعث شده است تا بازی حال‌و‌هوای تکراری به خود نگیرد و گیمر هربار بتواند از استراتژی‌های به نسبت متنوع‌تری استفاده کند.

بازی موبایل Dong Wu

بازی Dong Wu علاوه‌بر مأموریت‌های داستانی، به بازیکن اجازه می‌دهد تا به نقاط مختلف نقشه هم سفر کند. درکنار داستان‌هایی که در مقصد انتظارتان را می‌کشند، در مسیر نیز احتمالا با اتفاقات خوب یا بد مختلفی مواجه خواهید شد. به‌طور کلی، بازی اتفاقاتی را به‌صورت تصادفی مقابل‌تان قرار می‌دهد که گاهی مفید و با پاداش‌های ارزشمند همراه است، و گاهی نیز دشمنان قدرتمندی را شامل می‌شود. علاوه‌براین می‌توان انتظار داشت که توسعه‌دهنده Dong Wu به‌خاطر ماهیت آنلاین بازی محتوای ببشتری را با آپدیت‌های مختلف در نظر بگیرد و به‌گونه‌ای تنوع محتوا را هم بیش‌ازپیش افزایش دهد.

بازی اندروید Dong Wu به‌واسطه‌ی گرافیک هنری زیبا و گیم‌پلی جذابی که ارائه می‌کند، می‌تواند انتخاب خوبی برای طرفداران سبک کارتی و نقش‌آفرینی در موبایل باشد. همچنین باید اشاره کرد که در‌حال‌حاضر بازی تنها برای اندروید عرضه شده است و احتمالا نسخه‌ی بتا یا نهایی آن در آینده‌ای نه‌چندان دور برای پلتفرم‌های آیفون و استیم هم منتشر خواهد شد.

دانلود بازی Dong Wu پلی‌استور بهترین بازی های گیم پس | از گیرز آف وار تا هیلو تعداد دانلود بازی Fallout Shelter رشد چشمگیری داشته است داستان ملکه ماریکا جاودان و رنی جادوگر در بازی الدن رینگ | طلا دربرابر ستارگان بهترین بازی های اول شخص اندروید 2024 معرفی بازی موبایل Howl | روایتی در دل قرون وسطی منبع زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *