معرفی پیچ و مهره استیل، داکرومات و گالوانیزه

در بازار پیچ و مهره های امروزی تنوع بسیار زیادی در اندازه، جنس و گریدهای مختلف وجود دارد. بدیهی است که شناخت کامل هر کدام از آن ها و کاربردهای آن می تواند فرایند انتخاب و خرید را راحت تر کند. فروشگاه اینترنتی یگانه استیل با 20 سال سابقه در زمینه تولید، فروش و توزیع انواع پیچ و مهره، مرجع مناسبی برای خرید و دریافت مشاوره در خصوص این محصولات است. شما می توانید انواع پیچ و مهره استیل، داکرومات و گالوانیزه را از یگانه استیل با قیمت ویژه خریداری نمایید.

معرفی پیچ و مهره استیل، داکرومات و گالوانیزه

پیچ و مهره

پیچ و مهره ها در تمام لوازمی که در طول روز با آن ها سروکار داریم، استفاده می شوند و از پرفروش ترین ابزارهای صنعتی در سراسر دنیا هستند. پیچ و مهره های استیل، داکرومات و گالوانیزه از پرطرفدارترین پیچ و مهره ها هستند که از نظر مقاومت در مقابل کشسانی و همچنین اکسید شدن با یکدیگر تفاوت های اساسی دارند.

معرفی پیچ و مهره استیل، داکرومات و گالوانیزه

پیچ و مهره استیل

پیچ و مهره استیل عموماً از فولاد ضد زنگ تولید می شود. این پیچ و مهره ها در 3 گرید 304، 316 و 310 تولید می شوند که از میان آن ها گریدهای 304 و 316 به صورت گسترده تری مورد استفاده قرار می گیرند. ترکیب اصلی پیچ و مهره های استیل آلیاژ آهن به همراه عنصر کروم است؛ اما در ساخت آن از عناصر دیگری نیز با درصد بسیار پایین استفاده شده است.

کاربردها

این پیچ ها به دلیل مقاومت بالا در برابر مواد خورنده اهمیت ویژه ای دارند و در مکان هایی که احتمال خوردگی پیچ و مهره بالا است، مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر این پیچ و مهره های استیل در همه اشکال و اندازه ها تولید می شوند؛ به همین دلیل در اغلب صنایع که بخشی از آن ها را ادامه بیان می کنیم، مورد استفاده قرار می گیرند:

  • استفاده در صنایع پتروشیمی به منظور ساخت اسکلت ها و پایه های نیروگاه، نصب چراغ و تابلوهای برقی نیروگاه ها
  • استفاده در صنعت ساختمان سازی
  • مناسب جهت بهره مندی در صنایع دریایی
  • نصب نرده و حفاظ راه پله، بالکن، تراس، حفاظ پنجره

معرفی پیچ و مهره استیل، داکرومات و گالوانیزه

پیچ و مهره داکرومات

پیچ و مهره های داکرومات نسل جدید پیچ و مهره ها هستند و در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. این پیچ و مهره ها در برابر حرارت و خوردگی مقاوم هستند که این مقاومت به دلیل وجود روکش خاص (بر پایه ترکیب آلومینیوم و فلز روی) بر روی آن ها است. پیچ و مهره های داکرومات دچار شکست هیدروژنی نیز نمی شوند؛ زیرا در مراحل آبکاری آن ها از اسید برای پوشش قطعات استفاده نمی‌ شود.

کاربردها

این پیچ مهره ها ضریب اصطکاک پایینی دارند و به آسانی باز و بسته می شوند؛ به همین کاربرد گسترده ای دارند. از طرفی این پیچ و مهره ها مشکل محیط زیستی ندارند و فاضلاب و مواد آلوده تولید نمی کنند. از جمله صنایعی که می توان در آن ها از پیچ و مهره داکرومات استفاده کرد:

  • صنایع ساختمانی
  • صنعت تولید خودرو و ماشین های سنگین
  • صنایع ریلی و دریایی
  • صنایع پتروشیمی و نفت و گاز

معرفی پیچ و مهره استیل، داکرومات و گالوانیزه

پیچ و مهره گالوانیزه

در صنعت برای افزایش مقاومت پیچ و مهره ها به آن ها روکش های مختلفی می دهند. گالوانیزه کردن یعنی ایجاد یک پوشش از جنس روی به صورت روکش بر روی پیچ و مهره که با روش گرم و سرد انجام می شود. پیچ و مهره های گالوانیزه شده تا 80 سال عمر مفید دارند و در تمامی محیط ها قابل استفاده هستند. از میان پیچ و مهره های گالوانیزه شده، آن هایی که با روش گرم گالوانیزه شده اند، دارای ضخامت و طول عمر بالاتری دارند.

کاربردها

پیچ و مهره هایی که به روش گالوانیزه گرم تولید می شوند برای استفاده در فضاهای باز که در معرض شرایط آب و هوایی مختلف هستند؛ مانند بزرگراه ها، پل ها و برج های انتقال نیرو بهترین گزینه محسوب می شوند. پیچ و مهره گالوانیزه سرد نیز کاربردهای متعددی دارد که از جمله آن ها می توان موارد زیر را نام برد:

  • صنعت ساخت و ساز
  • صنایع تولید محصولات فلزی
  • تولید تجهیزات کشاورزی
  • سیستم های آبیاری
  • تولید تجهیزات پزشکی

خرید انواع پیچ و مهره از یگانه استیل

اگر به دنبال فروشگاهی با تنوع بالای پیچ و مهره در اشکال، ابعاد و گریدهای مختلف با قیمت مناسب و تخفیفات استثنایی هستید، یگانه استیل بهترین گزینه پیش روی شما است. کارشناسان این فروشگاه با بیش از 2 دهه فعالیت در زمینه تولید، توزیع و فروش پیچ و مهره بهترین پیشنهادها را برای مصارف مدنظر شما می دهند تا خریدی کاربردی و با مناسب ترین قیمت را تجربه کنید؛ پس این فرصت خرید را از دست ندهید و با کارشناسان یگانه استیل تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *