نیم‌نگاه بازی Hellblade 2 ایکس باکس | سفر به ایسلند با سنوئا

نویسنده: محمدحسین جعفریان

//
سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۱

نیم نگاه

نیم‌نگاه بازی Hellblade 2 ایکس باکس | سفر به ایسلند با سنوئا

استودیو نینجا تئوری در بازی Senua's Saga: Hellblade II ما را به ایسلند می‌برد؛ به سوی مبارزه با مردمان شمال و برده‌دارها در محیطی سرد و خون‌آلود.

امروز بازی انحصاری هلبلید 2 روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر به‌دست گیمرها رسید. اثر استودیو بریتانیایی Ninja Theory و شرکت مایکروسافت که در گیم پس هم قرار گرفت، به چند دلیل طی سال‌های اخیر یک بازی مورد انتظار بوده است.

من و آراییس امروز درحالی‌که فقط چند دقیقه از انتشار بازی Senua's Saga: Hellblade 2 گذشته بود، مشغول تجربه‌ی آن روی کنسول Xbox Series X شدیم؛ تا همراه‌با سنوئا قدم به سرزمین وایکینگ‌ها بگذاریم.

فروشگاه آی پینز حامی نیم نگاه بازی هلبلید ۲ است. شما می‌توانید هم‌اکنون گیفت‌کارت‌های پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو را با کد ZOOMG‌ با تخفیف از آی‌پینز بخرید.

لطفا برای حمایت از زومجی در یوتیوب تماشا کنید

از همان زمانی‌که اعلام شد نینجا تئوری می‌خواهد با تیم بزرگ‌تر، بودجه‌ی بالاتر و امکانات بیشتر سراغ روایت ادامه‌ی داستان سنوئا برود، بسیاری از طرفدارهای ایکس باکس مشتاقانه منتظر تجربه‌ی آن بودند. سپس وقتی مشخص شد که سازندگان با بهره‌برداری از قدرت آنریل انجین 5 و فناوری MetaHuman شرکت اپیک می‌خواهند یک تجربه‌ی گرافیکی فوق‌العاده را ارائه دهند، هیجان بازیکن‌ها افزایش پیدا کرد.

در همین حین جنس داستان‌گویی بازی Hellblade 2 و تمرکز آن روی ناراحتی‌های روانی، همواره باعث می‌شود که خیلی‌ها بتوانند سنوئا و دردهای درونی او را درک کنند؛ مخصوصا باتوجه‌به دقتی که تیم سازنده برای نمایش درست این مشکلات عمیق انسانی به خرج داده است.

لطفا نظرتان درباره‌ی بازی Senua's Saga: Hellblade II و این نیم‌نگاه زومجی را با ما به اشتراک بگذارید.


تریلر بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring داستان را نشان می‌دهد


واکنش منتقدین به بازی Senua's Saga: Hellblade II


استفاده مایکروسافت از هوش مصنوعی Copilot در بازی‌ ماینکرفت


تریلر فصل چهارم Modern Warfare 3 و Warzone محتوای تازه را نمایش می‌دهد


تریلر بازی MultiVersus حالت جدید Rifts را نشان می‌دهد

منبع
زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *