پرسودترین و پرضررترین رمزارزهای امروز (۹ فروردین ۱۴۰۳)

gainers-losers

با توجه به داده‌های منتشرشده، اکثر ارزهای دیجیتال بازار در ۲۴ ساعت اخیر روندی نزولی داشته‌اند. ارزش کلی بازار کریپتو امروز ۲.۶۱۲ تریلیون دلار است و پادشاه رمزارزها، بیت کوین، ۵۲.۲۵ درصد از ارزش بازار را تشکیل می‌دهد.

ارز دیجیتال برتر بازار، بیت کوین (BTC)، در ۲۴ ساعت اخیر، ریزش قیمتی ۰.۳۳ درصدی را ثبت کرده است و روندی نزولی دارد. بیت کوین در زمان انتشار این خبر در محدوده ۷۰ هزار دلار خرید و فروش می‌شود.

اتریوم نیز به پیروی از بیت کوین، امروز روندی نزولی داشته است. اتریوم در ۲۴ ساعت اخیر ریزش قیمتی ۱.۳۴ درصدی را ثبت کرده و اکنون در محدوده ۳۵۵۸ دلار معامله می‌شود.

داده‌های سایت کوین مارکت کپ حاکی از آن است که ارز دیجیتال گیت توکن (GT)، در جایگاه پرسودترین ارز ۲۴ ساعت اخیر قرار دارد.

ارز دیجیتال GateToken امروز با رشد قیمتی ۳۰.۸۰ درصدی، همچنان در صدر پرسودترین‌های بازار قرار دارد. پس از GateToken، نام رمزارزهای سینگولاریتی نت (AGIX) با ۱۰.۱۶ درصد افزایش قیمت و بیت کوین کش (BCH) با ۹.۳۶ درصد سود در ۲۴ ساعت اخیر، در صدر برترین‌های بازار به چشم می‌خورد.

در مقابل، با نگاهی به لیست پرضررترین ارزهای ۲۴ ساعت اخیر بازار، مشاهده می‌کنیم که ارز دیجیتال داگ ویف هت (WIF) با ۸.۱۷ درصد ریزش قیمت، رکوردار پرضررترین‌های ۲۴ ساعت اخیر است.

پس از dogwifhat نیز، ارز دیجیتال لیدو دائو (LDO) با ۷.۳۷ درصد افت قیمت و ارز دیجیتال تورچین (RUNE)، با ۶.۲۵ درصد کاهش قیمت، در صدر رمزارزهای پرضرر بازار قرار دارند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته پرسودترین و پرضررترین رمزارزهای امروز (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین بار در پول و تجارت. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *