پیام تسلیت مدیرعامل بیمه سرمد در پی شهادت رئیس‌جمهور محترم و همراهان ایشان

پیام تسلیت مدیرعامل بیمه سرمد در پی شهادت رئیس‌جمهور محترم و همراهان ایشان

پول و تجارت، در پیام مدیرعامل بیمه سرمد در پی شهادت رئیس‌جمهور محترم و همراهان ایشان آمده است:

وَلَا تَحۡسَبَنَّ ٱلَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ ٱللَّهِ أَمۡوَٰتَۢاۚ بَلۡ أَحۡیَآءٌ عِندَ رَبِّهِمۡ یُرۡزَقُونَ (آل عمران/ ۱۶۹ )

حادثهٔ دردناک سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور خدوم و هیأت همراه که به شهادت ایشان و تعدادی از خدمتگزاران صدیق از جمله آقایان دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله آل هاشم نماینده محترم مردم در مجلس خبرگان و نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی، دکتر رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سرتیم حفاظت و جمعی از کادر پرواز منجر گردید موجب تألم خاطر همه مردم و ملت‌های ستمدیده و حامی نظام جمهوری اسلامی در دیگر کشورها گردید.

بدون تردید شخصیت والای رئیس‌جمهور شهیدمان الگویی برای همه خدمتگزارانی است که دغدغه ایرانی آباد و مستقل را دارند.

آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور محبوب و مردمی بود که همه عمر پر برکت خویش را صرف خدمت به مردم نجیب ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد و در نهایت، به تقدیر الهی، مزد خدمت بی‌منت و صادقانه خویش را در روز ولادت حضرت ثامن الأئمه با نائل آمدن به مقام پرافتخار شهادت گرفت و نامی نیک از خویش در تاریخ این مرز و بوم به یادگار گذاشت.

ملت شریف ایران با مرور تحولات قریب به نیم قرن گذشته ایران اسلامی به این واقعیت آگاه و واقف هستند که اینگونه مصائب، گرچه کام همه ما را تلخ می نماید و خسران فراوانی به کشور متحمل می شود، اما هیچگاه در پیشروی کشور به سمت قله‌ها و کسب افتخارات ملی وقفه ای ایجاد نخواهد کرد.

بر این باور هستم که مردم قدرشناس ایران اسلامی با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری از این گردنه حساس تاریخی سرافرازانه عبور خواهند کرد.

اینجانب ضمن تسلیت این مصیبت جانکاه به آستان حضرت امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، همه خدمتگزاران، ملت بزرگ ایران و به‌ویژه خانواده داغدار آن‌ها برای ارواح طیبه‌شان آمرزش و رحمت واسعه الهی مسئلت می‌نمایم.

سید محمدمهدی بهشتی‌نژاد

نایب‌رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل

برچسب ها :بیمه سرمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *