پیش‌بینی آینده کاردانو؛ آیا قیمت ADA تا پایان ۲۰۲۴ به ۱ دلار خواهد رسید؟

cardano-price-prediction-could-ada-hit-1-this-year

قیمت ارز دیجیتال کاردانو (ADA) طی ۲۴ ساعت گذشته با کاهش ۳.۸ درصدی به ۰.۴۵ دلار رسیده است. حجم معاملات این توکن که در رتبه دهم برترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار قرار دارد، طی همین مدت با جهشی ۵۷ درصدی به ۳۷۶ میلیون دلار افزایش یافته است.

قیمت کاردانو اوایل هفته جاری، در پی اعلام همکاری احتمالی این بلاکچین با بیت‌کوین کش، حدود ۲ درصد افزایش یافت.

طبق سخنان چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو، این احتمال وجود دارد که در به‌روز‌رسانی‌های آتی، این ۲ شبکه با یکدیگر ادغام شوند. با این حال، دستیابی به اجماع فنی بین ذینفعان و توسعه‌دهندگان، از چالش‌های مهم این مسیر خواهند بود.

با انتشار این خبر، قیمت کاردانو طی این هفته عملکرد امیدوارکننده‌ای داشت و در پی بهبود شرایط کلی بازار در این مدت، حدود ۲.۵ درصد افزایش یافت.

به گفته تحلیلگران، چنانچه بهبود وضعیت بازار ادامه‌دار باشد، قیمت کاردانو می‌تواند تا مقاومت ۰.۵ دلار افزایش یابد. در ادامه و در صورت ورود خریداران بیشتر به بازار، قیمت ADA تا ۰.۸ دلار و حتی ۱ دلار نیز افزایش خواهد یافت.

از طرف دیگر، اگر روند نزولی دوباره برقرار شود، قیمت ADA ممکن است تا حمایت ۰.۴ دلار سقوط کند. ادامه فشار فروش، قیمت این ارز دیجیتال را به ۰.۳۵ دلار خواهد رساند.

در این میان، شاخص قدرت نسبی (RSI) کاردانو در چارت روزانه در سطح ۴۰.۳۶ قرار دارد که نشان‌دهنده وضعیتی خنثی برای این دارایی است. این موقعیت نسبتاً خنثی، نشان‌دهنده یک دوره روند جانبی و عدم اطمینان معامله‌گران در مورد جهت آینده حرکت قیمت است.cardano-price-prediction-could-ada-hit-1-this-year

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته پیش‌بینی آینده کاردانو؛ آیا قیمت ADA تا پایان ۲۰۲۴ به ۱ دلار خواهد رسید؟ اولین بار در پول و تجارت. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *