چشم‌انداز مثبت بازار کریپتو: نهنگ‌ها در یک روز ۶۳۶ میلیون دلار بیت‌‌کوین خریدند!

bitcoin-news-whales-scoop-636m-in-single-day-whats-next-for-btc-price

بازار ارزهای دیجیتال شاهد فعالیت قابل‌توجه نهنگ‌های بیت‌کوین در روز سه‌شنبه بود. طبق گزارش‌ها، نهنگ‌ها تنها در یک روز ۶۳۶ میلیون دلار بیت‌کوین خریدند که با افزایش قیمت این ارز دیجیتال به بیش از ۷۱,۵۰۰ دلار همزمان بود.

تحلیلگران دلیل این خریدهای سنگین را ترس از دست دادن فرصت (FOMO) و خوش‌بینی نسبت به آینده بیت‌کوین می‌دانند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط توماس فاهرر (Thomas Fahrer)، یکی از بنیان‌گذاران شرکت آپولو (Apollo)، نهنگ‌ها در یک روز ۸,۹۵۸ بیت‌کوین و در یک هفته ۱۲,۰۵۸ بیت‌کوین خریداری کرده‌اند. ارزش کل این خریدها با توجه به قیمت فعلی بیت‌کوین، حدود ۸۴۰ میلیون دلار است.

با وجود این حجم بالای خرید، قیمت بیت‌کوین با اصلاح مواجه شد و به سطح ۶۹,۰۰۰ دلار سقوط کرد. این کاهش با ابهاماتی در مورد روند کوتاه‌مدت بیت‌کوین همراه است.

برخی از کارشناسان، اخبار مثبت پیرامون صندوق‌های قابل معامعه در بورس (ETF) اسپات اتریوم را عامل افزایش اخیر قیمت بیت‌کوین می‌دانند.

از سوی دیگر، تحلیلگران از جمله علی مارتینز همچنان به آینده بیت‌کوین خوش‌بین هستند،‌ مارتینز معتقد است بر اساس اندیکاتور تی‌دی سکوئنشال (TD Sequential)، شاهد بازگشت مجدد قیمت بیت کوین خواهیم بود.

تحلیلگران همچنین ورود قابل توجه سرمایه به صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین را نشانه مثبتی می‌دانند. روز سه‌شنبه، این صندوق‌ها شاهد ورودی خالص ۳۱۵.۷ میلیون دلاری بودند.

در همین راستا، بخش قابل توجهی از خرید نهنگ‌ها از زمان راه‌اندازی صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین در ژانویه ۲۰۲۴، از همین صندوق‌ها انجام شده است.

تحلیلگران بر این باورند که برای افزایش بیشتر قیمت بیت‌کوین، نیاز به جریان‌های ورودی بیشتری است. همچنین، هرگونه خبر مثبت پیرامون بیت‌کوین می‌تواند به عنوان یک عامل محرک عمل کند.

در زمان نگارش این خبر، قیمت بیت‌کوین با یک افت ۱.۴۱ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به محدوده ۶۹۹۷۰ دلار رسیده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته چشم‌انداز مثبت بازار کریپتو: نهنگ‌ها در یک روز ۶۳۶ میلیون دلار بیت‌‌کوین خریدند! اولین بار در پول و تجارت. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *