چگونه نات کوین خود را بفروشیم؟ معرفی صرافی برای فروش نات کوین

exchange to sell notcoinزمان مطالعه: 7 دقیقه

پس از مدت‌ها انتظار، ارز دیجیتال بازی تلگرامی نات کوین (NOT) سرانجام در تاریخ ۱۶ می ۲۰۲۴ از طریق سرویس لانچ‌پول بایننس راه‌اندازی و در صرافی‌های مختلف لیست شد. اگر جزو کسانی هستید که از یکم ژانویه تا یکم آوریل امسال در بازی تلگرامی نات کوین شرکت داشتید، اکنون می‌توانید توکن‌های NOT خود را مطالبه و برداشت کنید و آنها را به فروش برسانید. در این مطلب، قصد داریم نحوه برداشت نات کوین را به صورت مرحله به مرحله آموزش دهیم و به معرفی بهترین صرافی فروش نات کوین بپردازیم. با ما همراه باشید.

نات کوین چیست؟

نات کوین یک بازی کلیک‌محور و درآمدزا (Tap-to-Earn) بر بستر شبکه تون (TON) تلگرام است که توسط تیم Open Builders ساخته شده و از زمان معرفی خود، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. موفقیت نات کوین از گیم‌پلی ساده و در عین حال، اعتیادآور آن و همچنین استفاده استراتژیک از پایگاه گسترده کاربران تلگرام ناشی می‌شود.

نات کوین یک نمونه برجسته از یک پروژه گیم‌فای است که از طریق گیم‌پلی جذاب خود، بیش از ۳۵ میلیون کاربر را جذب کرده است. این بازی با اجازه دادن به بازیکنان برای تشکیل گروه‌ها، دعوت از دوستان و شرکت در فعالیت‌های جامعه‌محور، آنها را به تعامل اجتماعی تشویق می‌کند و به این ترتیب، توانسته یک پایگاه کاربری قوی و فعال و یک جامعه پرجنب‌وجوش در بستر تلگرام ایجاد نماید.

توکنومیک نات کوین

نات کوین مجموعاً ۱۰۲٫۷ میلیارد توکن NOT دارد. از این میزان، ۷۸ درصد (تقریباً ۸۰٫۲ میلیارد توکن) به ماینرهای اولیه و دارندگان کوپن‌ها (voucher) اختصاص می‌یابد که تضمین می‌کند جامعه بخش قابل‌توجهی از توکن‌ها را در اختیار دارد. ۲۲ درصد باقی‌مانده نیز برای کاربران جدید، معامله‌گران و مراحل توسعه آتی، محفوظ است. هدف از این رویکرد توزیع توکن، ایجاد یک اکوسیستم غیرمتمرکز و جامعه‌محور است.صرافی فروش توکن NOT

لازم به ذکر است که برای امتیازهای به‌دست‌آمده از طریق بازی نات کوین، نسبت تبدیل ۱۰۰۰:۱ اعمال می‌شود. به این معنی که کاربران به ازای هر ۱۰۰۰ امتیاز در بازی، ۱ توکن NOT دریافت خواهند کرد.

همچنین ببینید: ارز دیجیتال نات کوین (Notcoin) چیست؟ آشنایی با میم کوین تلگرام NOT

همچنین، به گفته هم‌بنیانگذار نات کوین، دارندگان این ارز دیجیتال تنها یک ماه از زمان راه‌اندازی برای برداشت یا استیک‌ کردن توکن‌های خود فرصت دارند. پس از آن، توکن‌های مطالبه‌نشده طی توکن‌سوزی بزرگ این پروژه سوزانده می‌شوند و بخشی از آن نیز به صندوق خزانه ارسال خواهد شد.

تاریخچه قیمت نات کوین

بر اساس داده‌های موجود در سایت کوین مارکت کپ، نات کوین در تاریخ ۱۶ می ۲۰۲۴ با قیمت ۰٫۰۰۹۴ دلار وارد بازار شد. در همان روز اول، قیمت این ارز دیجیتال به ۰٫۰۱۴۴ دلار افزایش یافت که بالاترین قیمت تاریخی آن نیز محسوب می‌شود.

صرافی فروش توکن NOT
نمودار قیمت ارز دیجیتال نات کوین از ابتدا تاکنون.

با این حال، به دلیل فروش توکن‌های NOT توسط دارندگان آن، قیمت این ارز دیجیتال شروع به کاهش کرد و در زمان نگارش این مقاله، در محدوده ۰٫۰۰۵۷ دلار معامله می‌شود.

پایین‌ترین قیمت تاریخی نات کوین نیز در ۲۰ می ۲۰۲۴، در محدوده ۰٫۰۰۵۱ دلار ثبت شده است.

در صفحه قیمت لحظه ای Notcoin می‌توانید قیمت نات کوین و نمودار قیمت توکن NOT را مشاهده کنید.

نحوه برداشت و فروش نات کوین

برای فروش نات کوین باید آن را برداشت کنید.

۱. برای برداشت نات کوین، ابتدا باید به ربات تلگرامی این پروژه مراجعه کنید و گزینه Claim را بزنید.

۲. پس از آن، با انتخاب گزینه Connect wallet می‌توانید کیف پول خود را به ربات نات کوین متصل کنید.

۳. با توجه به محدودیت‌های اعمال‌شده توسط کیف پول خود تلگرام برای کاربران ایرانی، پیشنهاد می‌شود که از کیف پول‌های غیرحضانتی همچون تون‌کیپر (Tonkeeper) استفاده کنید.صرافی فروش توکن NOT

۴. اگر از قبل کیف پول تون‌کیپر ندارید، ابتدا باید آن را نصب کنید.

۵. برای نصب نسخه اندروید، وارد پلی استور گوگل شوید و کیف پول تون‌کیپر را دانلود و نصب کنید.

۶. پس از باز کردن برنامه کیف پول، برای اینکه حساب جدیدی برای خود بسازید، گزینه Create new wallet را انتخاب کنید. بعد از آن، باید یک رمز عبور نیز برای کیف پول خود تنظیم کنید.

۷. به این ترتیب، کیف پول شما ساخته می‌شود و صفحه‌ای را مشاهده خواهید کرد که موجودی شما در آنجا نمایش داده خواهد شد.صرافی فروش Notcoin

۸. به ربات نات کوین برگردید و کیف پول تون‌کیپر جدید خود را به آن متصل کنید. پس از اتصال کیف پول، صفحه‌ای برایتان باز خواهد شد که در آن، تعداد توکن‌های NOT شما نمایش داده می‌شود. با انتخاب نماد فلش در سمت راست موجودی نات کوین‌های خود، می‌توانید توکن‌های خود را برداشت کنید.

۹. در صفحه جدید، دو گزینه پیش روی شما قرار دارد: اول، On-chain withdrawals که با انتخاب آن می‌توانید توکن‌ها را به کیف پول خود انتقال دهید. دوم، Level up to earn more که با انتخاب این گزینه، توکن‌های شما برای ۳۰ روز استیک می‌شود و در ازای آن، پاداش دریافت خواهید کرد. با توجه به اینکه استیکینگ نات کوین از طریق کیف پول تلگرام انجام می‌شود، توصیه می‌کنیم که این گزینه را انتخاب نکنید.

۱۰. پس از انتخاب گزینه On-chain withdrawals، در پایین صفحه گزینه Continue را بزنید.

۱۱. در صفحه جدید، جزییات پروسه برداشت، یعنی تعداد توکن‌های دریافتی و گس فی (کارمزد)، را مشاهده خواهید کرد. همچنین، در این صفحه گفته شده که انتقال توکن‌های NOT به کیف پول کاربر، ممکن است تا ۲۴ ساعت طول بکشد. در نهایت، گزینه Confirm and send را انتخاب کنید.صرافی فروش Notcoin

۱۲. در صفحه جدید، به شما اطلاع داده می‌شود که موجودی NOTهایتان پس از تکمیل فرآیند، در کیف پولتان قابل‌مشاهده خواهد بود. گزینه Okay را انتخاب کنید تا پروسه برداشت آغاز شود.صرافی فروش نات کوین

۱۳. پس از تکمیل برداشت، می‌توانید موجودی توکن‌های NOT خود را در کیف پول تون‌کیپر خود مشاهده کنید.

۱۴. در این مرحله، می‌توانید توکن‌های خود را نگه دارید یا آنها را به فروش برسانید.

برای فروش نات کوین می‌توانید با باز کردن صفحه نات کوین در کیف پول خود، گزینه Send را انتخاب و توکن‌های NOT خود را به آدرس دیگر (صرافی) ارسال کنید.

اگر هم صرافی مورد نظر شما از فروش نات کوین پشتیبانی نمی‌کند، می‌توانید با انتخاب گزینه Swap، نات کوین‌های خود را به تون‌ کوین (TON) تبدیل کنید و سپس، آنها را در صرافی بفروشید.صرافی فروش نات کوین

بهترین صرافی فروش نات کوین

در حال حاضر، ارز دیجیتال نات کوین در صرافی‌های معتبر جهانی، همچون بایننس، بای‌بیت، اوکی‌ایکس (OKX)، کوکوین، گیت (Gate.io)، بیتفینکس، مکسی (MEXC)، کوینکس و غیره، قابل خرید و فروش است.

البته با توجه به اینکه بسیاری از بهترین صرافی‌های خارجی کاربران ایرانی را تحریم کرده‌اند و امکان بلوکه شدن حساب و دارایی‌ آنها توسط این صرافی‌ها وجود دارد، به تریدرها توصیه می‌شود که از صرافی‌های معتبر داخلی برای انجام معاملات خود استفاده کنند. از جمله بهترین صرافی های داخلی فروش نات کوین (NOT) می‌توان به ارزپلاس، اوکی اکسچنج، رمزینکس، تبدیل و بیت ۲۴، اشاره کرد.

برای خرید و فروش نات کوین در صرافی ارزپلاس کلیک کنید.

خلاصه مطلب

در این مقاله به بررسی نحوه برداشت و فروش نات کوین و همچنین معرفی صرافی برای فروش توکن NOT پرداختیم. نات کوین یک پروژه گیم‌فای امیدوارکننده است که در اکوسیستم تون تلگرام ادغام شده و با ارائه تجربه یک بازی منحصربه‌فرد برای کسب درآمد، میلیون‌ها کاربر از سراسر جهان را به خود جذب کرده است. این پروژه تاکنون پتانسیل قابل‌توجهی در جذب کاربران و ترویج پذیرش بلاکچین نشان داده است. ادغام آن با اکوسیستم تون همراه با به‌روزرسانی‌های مستمر و مشارکت‌های استراتژیک نیز موقعیت خوبی را برای رشد بیشتر آن در آینده ایجاد کرده است.

با این حال، در نظر داشته باشید که بازار ارزهای دیجیتال با ماهیت پرنوسان و غیرقابل پیش‌بینی خود شناخته می‌شود. بنابراین، قبل از سرمایه‌گذاری در هر پروژه ارز دیجیتالی، حتماً تحقیقات لازم را انجام دهید و هرگز بیش از آنچه را که می‌توانید از دست بدهید، در بازار رمزارزها سرمایه‌گذاری نکنید.

نوشته چگونه نات کوین خود را بفروشیم؟ معرفی صرافی برای فروش نات کوین اولین بار در پول و تجارت. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *