کارگردان بازی Helldivers 2 اعتراض و ناراحتی گیمرها را درک می‌کند

نویسنده: حسن اکرامی // شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۱ اخبار بازیکارگردان بازی Helldivers 2 اعتراض و ناراحتی گیمرها را درک می‌کند

کارگردان بازی Helldivers 2 به اعتراض‌های گسترده اخیر نسبت‌به الزام پیوند حساب‌ها واکنش نشان داد.

بازی Helldivers 2 از زمان عرضه‌اش در فوریه ۲۰۲۴ موفقیت‌های بسیاری به‌دست آورده است. بااین‌وجود بازیکن‌های این بازی روی کامپیوتر در ۲۴ ساعت گذشته موج بزرگی از اعتراض‌ها را به گوش استودیو سازنده و شرکت سونی رسانده‌اند.

سونی اخیرا اعلام کرد بازیکن‌های Helldivers 2 روی کامپیوتر باید حساب استیم و شبکه پلی استیشن خود را پیوند دهند تا بتوانند به تجربه بازی بپردازند. همین تصمیم انتقاد شدید بازیکن‌های کامپیوتر را برانگیخت؛ تاحدی‌که رتبه رضایت از بازی در استیم تا Mixed کاهش پیدا کرد. همچنین کاربران استیم در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۴ هزار بازخورد منفی برای این بازی ثبت کرده‌اند.

حالا جان پایلستد، کارگردان بازی Helldivers 2 و مدیرعامل استودیو Arrowhead Game اخیرا در توییتر به اعتراض جامعه مخاطبان بازی روی کامپیوتر واکنش نشان داد. این کارگردان اعتراض‌ها و انتقادهای اخیر را «مجاز» توصیف کرد و به طرفداران قول داد ناراحتی آن‌ها را با ارائه تجربه‌ای درگیرکننده جبران کند و اعتماد آن‌ها را دوباره به‌دست آورد.

قهرمانان بازی Helldivers 2 در حال مبارزه برای آزادی

پایلستد دراین‌باره گفت: «من حدس می‌زنم اعتراض بازیکن‌ها که در امتیاز بازخوردها ثبت شد، درست است. من از همه بازیکن‌ها بابت این اتفاق عذرخواهی می‌کنم و امیدوار هستم با ارائه تجربه‌ای عالی از بازی، ناراحتی آن‌ها را جبران کنیم و اعتماد آن‌ها را دوباره به‌دست آوریم.»

گیمرها یکی‌از دلایل اعتراض خود به الزام پیوند حساب‌های استیم و پلی استیشن بازی Helldivers 2 را به این واقعیت که شبکه پلی استیشن در بسیاری‌از کشورها به‌راحتی قابل‌دسترس نیست، مربوط دانسته‌اند. درواقع بسیاری‌از بازیکن‌ها در کشورهای مختلف جهان برای اتصال به حساب شبکه پلی استیشن با مشکل مواجه هستند و همین مورد می‌تواند آن‌ها را از تجربه بازی Helldivers 2 محروم کند.

بااین‌حال کارگردان بازی تایید کرد استودیو سازنده و سونی به‌دنبال راه‌حلی برای این مشکل هستند: «من موافق هستم که این یک مشکل است. ما به‌دنبال راه‌حل‌هایی هستیم تا نام کشورهایی که در فهرست مربوطه قرار ندارند را اضافه کنیم.»

بازی Helldivers 2 برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه شده است.

بررسی بازی Sand Land؛ اقتباس موفق از یک مانگا؟ مایکروسافت برنامه ویژه‌ای برای Hellblade 2 دارد ناشر GTA 6 اکثر کارمندان Private Division را اخراج کرد بازی ترمیناتور لحظاتی تنش‌زا خواهد داشت بازی جدید Tomb Raider جهان-باز خواهد بود؟ منبع Gamingbolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *