کشاورز انتصابی درست برای مدیرعاملی بیمه ایران خاندوزی شایسته قدردانی است

کشاورز انتصابی درست برای مدیرعاملی بیمه ایران خاندوزی شایسته قدردانی است

به گزارش باشگاه بیمه‌گران، روز گذشته ۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با حکم سید احسان خاندوزی وزیر‌ امور اقتصادی و دارایی محمدرضا کشاورز مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره بیمه ایران شد.

انتشار خبر این انتصاب و بازخوردهای مثبت گسترده‌ای که در بین رسانه‌ها و فعالین صنعت بیمه در سطوح مختلف برانگیخت، نشان‌دهنده یک انتخاب مبتنی بر شایستگی در مدیریت ارشد اقتصادی کشور است که جا دارد به صورت ویژه و اختصاصی از دکتر سیداحسان خاندوزی وزیر محترم اقتصاد و همچنین دکتر علی استاد هاشمی رئیس کل محترم بیمه مرکزی تشکر و قدردانی کنیم.

نگاهی به سوابق محمدرضا کشاور نشان می‌دهد که بهترین انتخاب از سوی دولت برای نجات بزرگترین و پرسابقه‌ترین شرکت بیمه‌ای کشور صورت گرفته است.

محمدرضا کشاورز کارشناس ارشد حسابداری از دانشگاه شهید بهشتی و دارای مدرک دکترای حرفه‌ای از دانشگاه تهران است از سوابق کاری وی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
▫️حضور در شرکت بیمه ایران به مدت ۱۰ سال از رده کارشناسی تا ریاست اداره کل در سطح شعب و ستاد
▫️ معاون فنی و معاون فروش و توسعه بازار شرکت بیمه دی
▫️مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت بیمه دی
▫️مدیر عامل شرکت بیمه اتکایی ایرانیان.

البته با توجه به مجموعه مشکلاتی که طی سالهای طولانی در شرکت معظم بیمه ایران انباشت شده، کشاورز برای موفقیت و ارائه کارنامه قابل قبول، مسیر دشوار و پر سنگلاخی در پیش دارد که نیازمند داشتن فرصت کافی برای پیشبرد و به نتیجه رساندن برنامه‌های کوتاه، میان و بلند مدت خود است.

همه این امیدواری‌ها به موفقیت مدیرعامل جدید شاید به دلیل سرمایه ارزشمند اعتماد عمومی در صنعت بیمه است که نسبت به کشاورز وجود دارد که باید قدردان آن باشد و برای حفظ این اعتماد در اولین اقدام تیم روابط عمومی، اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای خود را به گونه‌ای انتخاب کند که حمایت قاطع و همه جانبه رسانه‌ها و نخبگان را از برنامه‌های اصلاحی‌ش در بیمه ایران به همراه داشته باشد.

در چنین شرایطی می‌توان امیدوار بود که بیمه ایران از دوران سقوط و رکود فاصله گرفته و در مسیر رشد، توسعه و بازگشت به دوران اوج خود در حال حرکت است.
به امید آن روز!

برچسب ها :بیمه ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *