کیانو ریوز به فیلم سونیک 3 پیوست

نویسنده: مسیح کریمی // سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۳ اخبار سینما و تلویزیونکیانو ریوز به فیلم سونیک 3 پیوست

کیانو ریوز، بازیگر فیلم‌های ماتریکس و جان ویک برای صداپیشگی شخصیت شدو به جمع بازیگران فیلم Sonic the Hedgehog 3 اضافه شده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، صداپیشه شخصیت شدو در فیلم Sonic 3 مشخص شده است. کیانو ریوز، بازیگر فیلم‌های ماتریکس و جان ویک به جمع بازیگران فیلم Sonic the Hedgehog 3 اضافه شده است و او صداپیشگی شخصیت شدو خارپشت را در این فیلم لایو اکشن بر عهده دارد. شخصیت شدو خارپشت درواقع ظاهری تقریبا مشابه سونیک دارد که برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۱ و در بازی Sonic Adventure 2 معرفی شد. همچنین در سال ۲۰۰۵ شاهد عرضه بازی Shadow the Hedgehog بودیم که بازی مستقل این شخصیت بود.

کیانو ریوز اخیرا نقش جان ویک در فیلم John Wick: Chapter 4 و نئو در فیلم The Matrix: Resurrections را بازی کرده است. او هم‌اکنون قرار است در فیلم Good Fortune به کارگردانی عزیز انصاری بازی کند و همچنین نقش کوتاهی هم در فیلم John Wick Presents: Ballerina با بازی آنا د آرماس دارد که باری نقش جان ویک را در این فیلم اکشن بازی کرده است.ریوز همچنین برای نقش جانی سیلورهند در بازی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty بازگشته است و احتمال دارد باری دیگر نقش جان کنستانتین را در فیلم Constantine 2 بازی کند.

شدو و سونیک

جیمز مارسدن در نقش تام واچوفسکی، بن شوارتز برای صداپیشگی نقش سونیک خارپشت، جیم کری در نقش دکتر رباتنیک، کالین اوشاگنسی برای صداپیشگی نقش تیلز، ادریس البا برای صداپیشگی نقش ناکلز، تیکا سومپتر در نقش مدی واچوفسکی، کریستن ریتر، جیمز ووک، سوفیا پرناس، کریستو فرناندس، جورما تاکونی و آلایلا براون از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Sonic the Hedgehog 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Sonic the Hedgehog 3 در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳) اکران خواهد شد. البته پیش از آن طرفداران سونیک می‌توانند منتظر سریال Knuckles باشند که در تاریخ ۲۶ آوریل (۷ اردیبهشت) از شبکه پارامونت پلاس پخش خواهد شد. جف فاولر، کارگردان دو قسمت اول فیلم سونیک وظیفه کارگردانی فیلم Sonic 3 را براساس فیلمنامه‌ای از پاتریک کیسی، جاش میلر و جان ویتینگتون بر عهده داشته است.

برادران وارنر امتیاز پخش فیلم سامورایی سیاه را تصاحب کرد فیلم‌برداری فیلم ترساننده ۳ به پایان رسید انیمیشن Invincible برای فصل چهارم و پنجم تمدید شده است فیلم Deadpool and Wolverine قرار نیست ددپول ۳ باشد بازیگر سریال Brooklyn Nine-Nine در یک فیلم کمدی جدید بازی می‌کند منبع THR

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *