گزارش روزانه بورس 21 خرداد/ یک قدم مانده تا از دست رفتن کانال 2 میلیو ن200 هزار واحدی

گزارش روزانه بورس ۲۱ خرداد/ یک قدم مانده تا از دست رفتن کانال ۲ میلیو ن۲۰۰ هزار واحدی – اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بازار سهام دومین روز کاری هفته را با پیروی از نرخ ارز در بازار آزاد که با کاهش همراه بود، با فشار عرضه آغاز کرد، البته بسیاری از سهام نسبت به روز گذشته معادلات متعادل تری داشتند.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 6800 واحدی به 2 میلیون و 208 هزار واحد رسید و تا از دست دادن کانال 2 میلیون و 200 هزار واحدی یک گام دیگر فاصله دارد، همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز ریزشی 2100 واحدی را تجربه کرد و به ارتفاع 748 هزار واحدی رسید.

گفتنی است سه نماد «فارس»، «میدکو» و «فولاد» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «دی»، «آریا» و «صبا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «پی پاد»، «وکغدیر» و «خساپا» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «زفجر»، «دی» و «عالیس» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 21 خرداد ماه 1402، مبلغ 7 هزار میلیارد و 500 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 120 میلیارد تومان به بازار سهام وارد کردند.

در بازار امروز 183 نماد در محدوده مثبت و 210 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 141 نماد در محدوده مثبت و 154 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *