گزارش روزانه بورس 29 خرداد/ عملکرد خوب شاخص هم وزن در روز استراحت شاخص کل

گزارش روزانه بورس ۲۹ خرداد/ عملکرد خوب شاخص هم وزن در روز استراحت شاخص کل – اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بازار سهام سومین روز کاری هفته را اگرچه بر خلاف پیش بینی ها با توجه به گزارش های نامطلوب گروه خودرویی در روز گذشته، متعادل آغاز کرد اما رفته رفته بر فشار عرضه ها افزوده شد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی جزئی به ارتفاع 2 میلیون و 164 هزار واحد رسید، همچنین شاخص کل هم‌وزن با رشدی 5300 واحدی، به ارتفاع 737 هزار واحدی رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «شپنا» و «نوری» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «وسپهر»، «خاور» و «آریا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند.

همچنین سه نماد «شهر»، «وبملت» و «خگستر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «عالیس»، «فرود» و «زفجر» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 29 خرداد ماه 1402، مبلغ 7 هزار و 500 میلیارد تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 450 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز 202 نماد در محدوده مثبت و 206 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 179 نماد در محدوده مثبت و 203 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *