به گزارشاخباربانک، محمدحسن ترابی، مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن، با اشاره به نقشآفرینی بیوقفه این بانک در روزهای دشوار اخیر، به هیبنا بیان کرد: با وجود حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی و فضای جنگی حاکم بر کشور، کارکنانبانک مسکندر بخشهای صف و ستاد با روحیهای جهادی به خدمترسانی ادامه دادند.وی ادامه داد: علاوه بر شعب بانک که بهصورت روزانه در خدمت مشتریان بودند، کارشناسان مرکز مشاوره بانک نیز با حضور مداوم در محل کار، با صبوری و دقت به سوالات مردم پاسخ دادند و تلاش کردند دغدغههای آنان را در اسرع وقت برطرف سازند.مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریتبانک مسکنگفت: بر اساس آمار ثبتشده در سامانههای روابط عمومی، در فاصله ۱۲ روزه از آغاز جنگ تحمیلی، کارشناسان مرکز مشاوره این بانک موفق به پاسخگویی به سه هزار تماس تلفنی و ایمیل ارسالی از سوی مشتریان شدند.وی در خصوص عملکرد کارشناسان مرکز مشاوره بانک طی سال جاری نیز افزود: پاسخگویی به تعداد ۳۰ هزار و ۶۰۱ تماس تلفنی و ایمیل نیز جزء اقدامات مرکز مشاورهبانک مسکناز ابتدای امسال تاکنون بوده هست.ترابی در ادامه تأکید کرد: مرکز مشاورهبانک مسکنبا هدف صیانت از حقوق شهروندی، ارتقای کیفیت خدمات و افزایش دسترسی عمومی به اطلاعات بانکی، همواره پاسخگوی سوالات مشتریان بوده و حتی در سختترین شرایط نیز این مسئولیت را ترک نکرده هست.وی افزود: بهبود مستمر تجربه مشتری از اولویتهای اصلیبانک مسکنبه شمار میرود. در این مسیر، تقویت ارتباط مؤثر و تخصصی با مشتریان، استفاده از فناوریهای نوین و توسعه زیرساختهای ارتباطی در دستور کار قرار دارد.گفتنی هست، شهروندان تهرانی میتوانند جهت برقراری ارتباط با مرکز مشاوره بانک مسکن، با شماره تلفن ۱۸۳۰ و یا ۶۱۰۸۸ و هموطنان ساکن در سایر شهرها با شماره ۶۱۰۸۸-۰۲۱ تماس حاصل کنند. نیز پاسخگویی آنلاین مرکز ارتباطات مردمیبانک مسکنبه سوالات در لینکhttps://bank-maskan.ir/call-centerقابل دسترسی هست.
دیدگاهها