به گزارشبازار، گروه بهمن گزارشی از مهمترین فعالیتهای این مجموعه برای تحقق شعار «همواره مراقبتان هستیم» در جنگ ۱۲ روزه منتشر کرده که نشان میدهد این خودروسازی با ابتکار عمل خود، نگرانی مشتریان را کاهش داده هست. اجرای طرح افزایش بازه سرویس اولیه، پاسخگویی ۲۴ ساعته، تسریع در تامین قطعات، انعطافپذیری در تعیین مرکز خدمات در سراسر کشور و افزایش نفرات در شیفتهای امدادی تنها بخشی از خدمات این گروه برای مراقبت از مشتریان خود بوده هست.بر اساس آنچه در این گزارش آمده، بهمن موتور بازه سرویس ادواری کلیه محصولات را دو هزار کیلومتر از نظر پیمایش و بازه زمانی یک ماه نسبت به شرایط معمول (براساس دفترچه راهنمای خودرو) تا پایان تیر ماه افزایش داده هست تا خللی در گارانتی محصولات مشتریان ایجاد نشود و در این ایام مرکز خدمات تماس گروه بهمن نیز در تمامی اوقات شبانه روز و هفت روز هفته (۷*۲۴) از مشتریان خود مراقبت و پشتیبانی انجام میدهد.نیز گروه بهمن در روزهایی که کشور درگیر حملات دشمن قرار دارای بود، با افزایش سرعت تامین قطعات خودروهای نیازمند تعمیر، مدت زمان حضور خودرو در تعمیرگاه را کاهش و با افزایش شیفتهای امدادی، سرعت خدماترسانی به مشتریان افزایش داد.سرانجام در پی افزایش سفرهای شهروندان به خاطر شرایط خاص کشور، بهمن موتور این امکان را فراهم آورد تا مشتریان بتوانند عاملیت مورد نظر را در سراسر کشور انتخاب و سرویس مورد نظر را در آن عاملیت دریافت کنند.گروه بهمن در این گزارش عنوان کرده، علیرغم آن که دو عاملیت این گروه بنابراین حملات دشمن به کشورمان آسیب جدی دیدند اما روند خدمات رسانی به مشتریان متوقف نشد.
دیدگاهها