به گزارش سرویس خودرو اقتصادآنلاین، براساس قیمت بازار محصولات مدیران خودرو در تیر ۱۴۰۴، امویام X۲۲ PRO دنده ای مدل ۱۴۰۳ به قیمت ۱ میلیارد و ۷۵ میلیون در بازار به فروش میرسد و سمند محصولات امویام پلاس EF۷ دوگانه سوز مدل ۱۴۰۴ به قیمتی نزدیک به ۹۱۰ میلیون تومان در بازار آزاد معامله خواهد گردید.برای خرید امویام X۳۳ کراس اتوماتیک مدل ۱۴۰۴ باید حوالی ۱ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان هزینه کنید. امویام X۵۵ PRO IE مدل ۱۴۰۴ نیز به قیمتی حوالی ۱ میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان در بازار معامله خواهد گردید. جهت اطلاع از آخرین قیمت بازار آزاد محصولات امویام در تیر ۱۴۰۴ جدول زیر را مطالعه کنید.قیمت بازار آزاد محصولات امویام - تیر ۱۴۰۴برندمدلکارکرد(کیلومتر)قیمت (تومان)امویام X۲۲ PRO دنده ای۱۴۰۳صفر۱,۰۷۵,۰۰۰,۰۰۰امویام X۲۲ PRO دنده ای۱۴۰۴صفر۱,۱۴۵,۰۰۰,۰۰۰امویام X۳۳ کراس اتوماتیک۱۴۰۳صفر۱,۳۲۰,۰۰۰,۰۰۰امویام X۳۳ کراس اتوماتیک۱۴۰۴صفر۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰امویام X۳۳ کراس دنده ای۱۴۰۳صفر۱,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰امویام X۵۵ PRO IE۱۴۰۳صفر۱,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰امویام X۵۵ PRO IE۱۴۰۴صفر۱,۹۱۰,۰۰۰,۰۰۰قیمت کارخانه محصولات امویامبر اساس قیمت کارخانه محصولات امویام در تیر ۱۴۰۴، امویام X۲۲ PRO دنده ای مدل ۱۴۰۴ حدود ۱ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده هست و شرکت مدیران خودرو قیمت امویام X۳۳ کراس اتوماتیک مدل ۱۴۰۴ را حوالی ۱ میلیارد و ۲۱۷ میلیون تومان اعلام کرده هست .قیمت کارخانه امویام X۳۳ کراس دنده ای مدل ۱۴۰۴ نیز حوالی ۱ میلیارد و ۶۲ میلیون تومان تعیین شده هست.نیز اگر قصد خرید امویام X۵۵ PRO IE مدل ۱۴۰۴ از نمایندگیهای مدیران خودرو داشته باشید باید چیزی حدود ۱ میلیارد و ۶۸۷ میلیون تومان هزینه کنید.جدول زیر را جهت استعلام قیمت کارخانه محصولات امویام در تیر ۱۴۰۴ بخوانید.قیمت کارخانه محصولات امویام - تیر ۱۴۰۴برندسال تولیدکارکرد(کیلومتر)قیمت کارخانه(تومان)امویام X۲۲ PRO دنده ای۱۴۰۴صفر۱,۰۷۰,۸۰۰,۰۰۰امویام X۳۳ کراس اتوماتیک۱۴۰۴صفر۱,۲۱۷,۱۰۰,۰۰۰امویام X۳۳ کراس دنده ای۱۴۰۴صفر۱,۰۶۲,۳۰۰,۰۰۰امویام X۵۵ PRO IE۱۴۰۴صفر۱,۶۸۷,۰۰۰,۰۰۰رقبای محصولات امویام پلاس کدامند؟ام وی ام x۲۲ پرو از اولین خودروهای چینی حاضر در بازار کشورمان قرار دارای بود که از ترند جدید طراحی دماغه یعنی چراغهای جلو دو قسمتی بهره میگرفت. این سبک جانمایی چراغها در کنار جلوپنجره با تزئینات کرومی (در اصطلاح کهکشانی)، جلوهای اسپرت و بهروز به نمای جلو x۲۲ پرو بخشیده که کماکان بعد از گذشت چندین سال جذاب هست. اما بخش عمده خلاقیت طراحان ام وی ام x۲۲ پرو به همین نمای جلو خلاصه خواهد گردید. چراکه نماهای جانبی و عقب این خودرو تفاوت چندان زیادی با نسخه قبلی x۲۲ ندارد و طراحان تنها با تغییر جزئی چندین المانها، در پی ایجاد تنوع نسبت به نمونه قبلی بودهاندکابین x۲۲ پرو هم به لطف خطوط شکسته داشبورد و طرحهای متنوع قسمتهای مختلف، ظاهری قابل قبول دارد اما چندان بهروز نیست و کاملاً نشان میدهد که ام وی ام x۲۲ پرو یک نسل قدیمیتر از اکثر خودروهای چینی حال حاضر بازار کشورمان هست. اما طراحی ظاهری ام وی ام x۳۳ کراس را میتوانیم نسخه بهروز شده و البته کمی اغراق شده x۲۲ پرو بدانیم. بزرگتر شدن جلوپنجره و ادغام آن با دیلایتهای شطرنجی، نمای جلو x۳۳ کراس را نسبت به x۲۲ پرو خشنتر کرده هست.نمای جانبی x۳۳ کراس طراحی تقریباً یکسانی با x۲۲ پرو دارد و تنها طرح متفاوت رینگ چرخها و قطعه تزئینی نارنجی رنگ روی رکاب، این دو برادر را از هم متمایز انجام میدهد. اما نمای عقب x۳۳ کراس به لطف بههم پیوستگی چراغها، بیشترین تمایز را نسبت به x۲۲ پرو دارد. هرچند این چراغها مطابق ترند روز هستند و گرافیک خوبی دارند اما شکل ظاهری آنها با ابعاد و طراحی کلی خودرو همخوانی چندانی ندارد.
دیدگاهها