خدمات حضوری بانک سپه از سر گرفته شد| امکان ارائه خدمات غیرحضوری طی ۴۸ ساعت آینده
کد خبر : ۲۲۰۳۳
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۴/۰۹
-
زمان : ۲۲:۲۴
|
دسته بندی: بانک

خدمات حضوری بانک سپه از سر گرفته شد| امکان ارائه خدمات غیرحضوری طی ۴۸ ساعت آینده

عضو هیات مدیره بانک سپه بیان کرد: خدمات حضوری بانک سپه از سر گرفته گردید و در تلاشیم تا طی ۴۸ ساعت آینده ارائه خدمات غیرحضوری امکان‌پذیر شود.

به گزارشبازار، مصطفی پرتوافکنان، عضو هیئت مدیره بانک سپه، ضمن پوزش بابت وقفه در ارائه خدمات این بانک، از صبر و همراهی تمامی مشتریان تقدیر و تشکر کرد و اظهار دارای بود: از ابتدای جنگ تحمیلی ۱۲ روزه و متعاقب آن حمله‌ سایبری به زیرساخت‌های فناوری بانک، ارائه خدمات‌دهی به مشتریان عزیز با وقفه و مشکلاتی مواجه گردید که به نمایندگی از مدیران و کارکنان بانک سپه از این عزیزان پوزش می‌طلبم. عمده خدمات بانکی تا امروز در تمامی شعب برقرار و سایر خدمات نیز طی روزهای آینده برقرار خواهد گردید.تلاش گردید تا امکان دریافت وجه نقد در شعب بانک سپه فراهم شودوی در رابطه با اقدامات بانک سپه طی روزهای اولیه این رخداد در مرتفع کردن اختلالات به وجود آمده، بیان کرد: طی این روزها دو راهکار در دستور کار قرار گرفت. نخست اینکه با تأمین نقدینگی شعب سراسر کشور، امکان دریافت وجه مشتریان در شعب به‌صورت موقت فراهم گردید و اقدام دیگر اینکه با هماهنگی صورت گرفته با بانک مرکزی، دریافت وجه توسط دستگاه‌های خودپرداز امکان‌پذیر گردید.واریز حقوق و مزایای تمامی حقوق‌بگیران انجام شداین عضو هیات مدیره بانک سپه در ادامه خاطرنشان کرد: در مقطع دشوار اختلالات سیستمی به وجود آمده، با تلاش شبانه‌روزی همکاران توانستیم شرایط را تسهیل کرده و حقوق و مزایای تمامی هموطنانی که از طریق بانک سپه حقوق دریافت می‌کنند، واریز شود و وقفه‌ای برای این دسته از مشتریان گرامی ایجاد نشود.استقرار سامانه بانکداری متمرکز جدید در بانک سپهپرتوافکنان ادامه داد: هم‌زمان سامانه جدیدی برای تداوم خدمت‌رسانی پایدار انتخاب و جایگزین سیستم قبلی گردید که این سامانه در چندین روز گذشته توسط متخصصان، مدیران و کارمندان بانک مورد آزمون و آزمایش قرار گرفت.پیاده‌سازی سامانه جدید طی چندین روز، یک رکورد تاریخی محسوب می‌شودوی تصریح کرد: استقرار و پیاده‌سازی سامانه بانکداری متمرکز جدید در شرایط عادی حداقل شش ماه زمان نیاز دارد، اما با تلاش شبانه‌روزی همکاران، این اقدام بزرگ طی چندین روز صورت گرفت که این خود یک رکورد تاریخی محسوب خواهد گردید.برقراری خدمات کارت، ساتنا و پایا، دریافت و پرداخت و تغییر رمزعضو هیات مدیره بانک سپه درخصوص راه‌اندازی مجدد چندین از خدمات این بانک، بیان کرد: امروز به پایداری لازم در رابطه با خدمات کارت، خدمات ساتنا و پایا، دریافت و پرداخت، تغییر رمز، خرید از دستگاه‌های POS، پرداخت قبوض و خدمات غیرحضوری از طریق درگاه‌های IPG رسیده‌ایم و در تلاشیم تا خدمات غیرحضوری بانک طی ۴۸ ساعت آینده برقرار شود. نیز خدمات چکاوک و امور مربوط به سامانه‌های تسهیلاتی و اعتباری نیز به‌زودی از سر گرفته خواهد گردید و تمامی این اقدامات از طریق رسانه‌های جمعی به مشتریان اطلاع‌رسانی خواهد گردید.بخشودگی خسارت تأخیر مشتریان اعتباری از ابتدای جنگ تحمیلی ۱۲ روزه تا پایان تیرماهپرتوافکنان خاطرنشان کرد: با تمهیدات صورت گرفته برای کمک به فعالان اقتصادی و حمایت از تولید داخلی و معیشت مردم در این برهه خطیر، خسارت تأخیر یا وجه التزامی مشتریان اعتباری از ابتدای جنگ تحمیلی تا پایان تیرماه مشمول بخشودگی قرار گرفت.
تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه