به گزارش سرویس خودرو اقتصادآنلاین، براساس آگهی های منتشر شده از فروش اقساطی پژو ۲۰۷ در نمایشگاه های شخصی خودرو، پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۴ با ۷۱۰ میلیون پیش پرداخت در اقساط ۱۲ ماهه به مبلغ ۵۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش میرسد و پژو ۲۰۷ TU۳ مدل ۱۴۰۴ با پیش پرداخت ۴۴۲ میلیون تومانی در اقساط ۲۴ ماهه به مبلغ ۲۷ میلیون ۴۰۰ هزار تومان معامله خواهد گردید.در میان آگهیهای فروش اقساطی پژو ۲۰۷ صفر، پژو ۲۰۷ پانوراما دنده ای مدل ۱۴۰۴ با پیش پرداخت نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان و اقساط ۳۰ ماهه به چشم میخورد که مبلغ هر قسط آن حدود ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هست.در صورتی که به دنبال خرید پژو ۲۰۷ صفر با اقساط بلندمدت باشید، پژو ۲۰۷ دنده ای TU۵ مدل ۱۴۰۴ با پیشپرداخت حدود ۴۴۰ میلیون تومان و اقساط ۶۰ ماهه به مبلغ ۱۱ میلیون تومان میتوانند گزینه خوبی برای شما باشد. جدول زیر را برای اطلاع از لیست قیمت پژو ۲۰۷ صفر اقساطی در تیر ۱۴۰۴ بخوانید.شرایط جدید فروش اقساطی پژو ۲۰۷ - تیر ۱۴۰۴مدلسال تولیدکارکرد(کیلومتر)پیشپرداخت (تومان)مبلغ قسط ماهانه (تومان)تعداد اقساطپژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P۱۴۰۴صفر۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰۵۷,۹۰۰,۰۰۰۱۲پژو ۲۰۷ TU۳۱۴۰۴صفر۴۴۲,۰۰۰,۰۰۰۲۷,۴۰۰,۰۰۰۲۴پژو ۲۰۷ پانوراما دنده ای۱۴۰۴صفر۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰۳۱,۵۰۰,۰۰۰۳۰پژو ۲۰۷ ۵۶۶,۰۰۰,۰۰۰۱۴۰۴صفر۵۶۶,۰۰۰,۰۰۰۲۹,۳۴۰,۰۰۰۶۰پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P۱۴۰۴صفر۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰۱۶,۱۴۵,۰۰۰۶۰پژو ۲۰۷ دنده ای TU۵۱۴۰۴صفر۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰۱۱,۰۰۰,۰۰۰۶۰گفتنی هست؛ آگهی فروش اقساطی پژو ۲۰۷ مربوط به نمایشگاهداران خودرو هست و اطلاعات جدول فوق از سایتهای معتبر خریدوفروش خودرو جمعآوری شده هست و شامل طرح فروش شرکتهای خودروساز داخلی نیست.مقایسه فنی پژو ۲۰۷ اچ۳۰ کراسصادقانه بگوییم که در این قسمت، خبری از مقایسه نیست چون هر دو خودرو، مشخصات فنی یکسانی دارند و نیروی خود را از پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی TU۵ با حداکثر قدرت ۱۰۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۴۲ نیوتنمتر، متصل به یک گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک میگیرند. شاید تفاوت عمده این دو خودرو در مشخصات فنی، جزئیات گیربکس باشد که گیربکس AL۴ بهکاررفته در پژو ۲۰۷ قابلیت تیپترونیک دارد، اما H۳۰ کراس از یک گیربکس ساخت Aisin ژاپن که فاقد حالت تیپترونيک هست، بهره میگيرد.پيشرانه يکسان باعث شده عملکرد اين دو خودرو بسيار بههم نزدیک باشد. جایی که مصرف سوخت ترکیبی پژو ۲۰۷ اتوماتیک و شتاب صفر تا صد آن بهترتیب برابر با ۷.۱ لیتر در صد کیلومتر و ۱۲.۶ ثانیه هست و H۳۰ کراس نیز تنها ۰.۰۶ لیتر کممصرفتر و ۰.۱ ثانیه سریعتر از رقیب ظاهر خواهد گردید. البته اینها اعداد و ارقامی هستند که به طور رسمی و در سایت شرکت سازنده درج شدهاند و در عمل مصرف سوخت اچ سی کراس گاه از رقیب پیشی دریافت میکند. برای دریافت کارشناسی خودرو از همراه مکانیک کلیک کنید.حال وقت آن رسیده هست که کمی از اطلاعات کاتالوگی فاصله بگیریم و به جنبههای عملیتر مقایسه پژو ۲۰۷ با H۳۰ کراس بپردازیم. از نظر فضای کابین و صندوقبار، برتری از آنِ H۳۰ کراس هست و این خودروی چینی همانطور که در ظاهر خانوادگیتر از پژو ۲۰۷ بهنظر میرسد؛ در عمل هم برای استفادههای خانوادگی گزینه مناسبتری هست. در ضمن این جادارتر بودن در H۳۰ کراس با سواری نرمتری نیز همراه شده هست و سیستم تعلیق این خودرو ضربات سطح مسیر را بهتر از سیستم تعلیق پژو ۲۰۷ جذب انجام میدهد.نظر به یکسان بودن پیشرانه، طبیعی هست که تجربه رانندگی پژو ۲۰۷ و دانگ فنگ اچ سی کراس نیز تفاوت چندانی باهم نداشته باشند و در هر دو خودرو یک عملکرد فنی معمولی اما در حد رقبا و اصطلاحاً کارراهانداز را شاهد هستیم. در این میان، پژو ۲۰۷ هندلینگ بهتری را به نمایش میگذارد و راندن آن در مسیرهای پرپیچوخم، لذت بیشتری دارد اما در ترددهای روزمره شهری، راندن H۳۰ کراس نظر به عملکرد نرمتر گيربکس، لذتبخشتر خواهد قرار دارای بود.
دیدگاهها