به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از عصر ایران، شرکت خودروسازی رنو، تنها پس از گذشت کمتر از دو سال از معرفی نسل جدید شاسیبلند اسپاس(Espace)، تصمیم به اعمال یک بهروزرسانی مهم در طراحی این خودرو گرفت. این اقدام شامل بهرهگیری از زبان طراحی جدیدی هست که برای اولین بار در مدل رنو رافال (Rafale) معرفی گردید. این تصمیم در حالی اتخاذ شده که مدلهای قدیمیتری همچون استرال (Austral) و مگان E-Tech (Megane E-Tech) تاکنون چنین بهروزرسانی را دریافت نکردهاند.رنو اسپاس به عنوان پاسخ این شرکت به رقبایی چون اشکودا کودیاک (Skoda Kodiaq)، پژو ۵۰۰۸ (Peugeot 5008) و فولکسواگن تایران (Volkswagen Tayron) در بازار شاسیبلندهای خانوادگی مطرح هست. هدف از این بهروزرسانی، همگامسازی ظاهر اسپاس با جدیدترین مدلهای رنو و افزایش جذابیت آن در بازار رقابتی شاسیبلندها عنوان شده هست.تحلیلگران صنعت خودرو معتقدند این حرکت رنو نشاندهنده سرعت بالای تغییرات در زبان طراحی این شرکت و تلاش برای حفظ تازگی محصولات خود در بازار هست.
دیدگاهها