به گزارش سرویس خودرو اقتصادآنلاین، بر اساس آگهی خودروهای اتومات کارکرده ایرانی در سایت های فروش خودرو، رنو تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک مدل ۱۳۹۶ بدون رنگ با ۱۳۰ هزار کیلومتر کارکرد حوالی ۹۴۰ میلیون تومان به فروش میرسد و در میان آگهی های خودروهای اتومات کارکرده ایرانی، کوییک R پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ بدون رنگ با ۱۵ هزار کیلومتر کارکرد به چشم میخورد که قیمت آن ۵۸۰ میلیون تومان تعیین شده هست. نیز شخصی دیگر پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵ مدل ۱۳۹۷ با چندین لکه رنگ و ۱۱۰ هزار کیلومتر کارکرد را به قیمت ۶۴۰ میلیون تومان آگهی کرده هست.براساس آگهی های خودروهای اتومات کارکرده ایرانی، دنا پلاس EF۷ اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۳ بدون رنگ با ۴۸ هزار کیلومتر کارکرد به قیمتی معادل ۱ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان ارزشگذرای شده هست. جدول زیر را جهت اطلاع از قیمت خودروهای اتومات کارکرده ایرانی در تیر ۱۴۰۴ بخوانید.قیمت خودروهای اتومات کارکرده ایرانی - تیر ۱۴۰۴برندمدل (سال)رنگ/وضعیت بدنهکارکرد(کیلومتر)قیمت(تومان)رنو تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک۱۳۹۶سفید/یک لکه رنگ۱۳۰,۰۰۰۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰کوییک R پلاس اتوماتیک۱۴۰۲سفید/بدون رنگ۱۵,۰۰۰۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵۱۳۹۷مشکی/چندین لکه رنگ۱۱۰,۰۰۰۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰تارا اتوماتیک V۲۱۴۰۱مشکی/درب تعویض۴۶,۰۰۰۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰پژو ۲۰۶ SD V۹۱۳۸۹سفید/چندین لکه رنگ۱۵۵,۰۰۰۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰دنا پلاس EF۷ اتوماتیک توربو آپشنال۱۴۰۳مشکی/بدون رنگ۴۸,۰۰۰۱,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰آشنایی با طراحی داخلی تندر ۹۰ پلاستندر ۹۰ پلاس جدا از تغییرات ظاهری در بخش کابین هم دستخوش اصلاحات نسبی شده و با رودریها و پوسته داشبورد مشابه ساندرو، در مقایسه با مدل ساده خود اندکی پیشرفت را تجربه نموده هست. با این حال هنوز هم خطوط کلی دیزاین داخلی و خشکی پلاستیکهای بکار رفته در داخل کابین حس خوبی (یعنی در شان خودرویی با این قیمت) به سرنشینان منتقل نمیکنند. در واقع تندر برخلاف ماشینهای چینی نتوانسته اقتصادی بودن خود را پشت یک ظاهر اغواگرایانه پنهان نماید. با این حال مزیتهای تندر همچنان سر جای خود باقی هستند. مثلاً حالت جعبهای اتاق، به بهبود فضای داخلی منتهی شده به شکلی که فضای سر این محصول با خودروهای بزرگتر قابل مقایسه هست.این نکته در کنار صندوق عقب بزرگ ۵۱۰ لیتری، تندرپلاس را به خودرویی مناسب برای استفادههای خانوادگی تبدیل نموده هست. از همه مهمتر اینکه تمامی ادوات خودرو از نظر استحکام و ماندگاری شرایط بسیار خوبی دارند و به این راحتیها دچار خرابی یا افت کیفیت نخواهند گردید. در واقع همین ویژگیهاست که به محبوبیت لوگان افزوده، وگرنه جذابیت بصری خاصی حتی در نسخه اصلاح شده پلاس هم دیده نمیشود. با تمامی این صحبتها باز هم جا دارای بود که طراحان حداقل در نسخه فیسلیفت از اهرم تعویض دنده ظریفتر و صندلی عقب با ارگونومی بهتر استفاده مینمودند و کلیدهای شیشهبالابر را از کنسول میانی به روی دربها منتقل میکردند.
دیدگاهها