پژو پارس شدیدا گران شد / این مدل ۶۰ میلیون گران شد! + جدول تیر ۱۴۰۴
کد خبر : ۲۲۹۵۳
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۴/۲۴
-
زمان : ۲۱:۰۰
|
دسته بندی: خودرو

پژو پارس شدیدا گران شد / این مدل ۶۰ میلیون گران شد! + جدول تیر ۱۴۰۴

قیمت پژو پارس در بازار آزاد افرایش یافت.

به گزارش سرویس خودرو اقتصادآنلاین، با وجود توقف تولید پژو پارس در کارخانه ایران خودرو، اما همچنان محصولات مدل ۱۴۰۳ در بازار معامله خواهد گردید در این گزارش به بررسی افزایش قیمت پژو پارس در تیر ماه ۱۴۰۳ می‌پردازیم.بر اساس قیمت پژو پارس در بازار آزاد، قیمت پژو پارس ELX-XU۷P مدل ۱۴۰۳ در بازار آزاد به‌ ۹۹۰ میلیون تومان رسیده هست درحالی که این خودرو در خرداد ماه حوالی ۹۳۰ میلیون تومان قیمت دارای بود بدین ترتیب این مدل پارس حوالی ۶۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته هست.نیز قیمت بازارپژو پارس XU۷Pمدل ۱۴۰۳ حوالی ۹۰۰ میلیون تومان هست این درحالی هست که قیمت این خودرو ماه قبل حوالی ۸۵۰ میلیون تومان قرار دارای بود که حاکی از افزایش قیمت ۵۰ میلیون تومانی پژو پارس در طی کمتر از یک ماه هست. جدول زیر را جهت اطلاع از قیمت پژو پارس در تیر ۱۴۰۴ مطالعه کنید.قیمت پژو پارس در بازار آزاد - تیر ۱۴۰۴برندسال تولیدکارکرد (کیلومتر)قیمت (تومان)پژو پارس ELX-XU۷P۱۴۰۳صفر۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰پژو پارس XU۷P۱۴۰۳صفر۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰مقایسه طراحی داخلی پژو پارس با تاراایکو به منظور حفظ تراوت این طراحی بسیار قدیمی ۴۰۵ و پارس که حالا بسیار قدیمی به حساب می‌آید، تلاش زیادی کرد تا با طراحی مجدد و استفاده از متریال متمایز، کابین پژو پارس را با دوران تولید هماهنگ کند. بنابراین استفاده از طراحی جدید در داشبرد، استفاده از تریم داخلی دو رنگ و عرضه چندین امکانات آپشنال نظیر نمایشگر لمسی سیستم مولتی مدیا، گیج‌های کلاستر با طراحی متمایز، سر دنده جدید و روکش متفاوت صندلی‌ها و رودری‌ها، حس و حال تازه‌ای به نسخه‌های مدرن‌تر پارس ببخشد.اگرچه ایکو در ارائه طراحی و کابین جدید بسیار موفق عمل کرد، اما کیفیت بسیار پایین متریال به‌کاررفته، کیفیت مونتاژ فاجعه‌بار و سر و صدایی که تقریبا از کیلومتر صفر از قطعات پلاستیکی داخل کابین به گوش می رسد، نفس داستان را به شدت زیر سوال برد.در مقایسه تارا با پژو پارس TU۵ در بحث کابین، تارا نیز از دیدگاه کیفیت متریال و سبک طراحی داخلی حرف چندانی برای زدن ندارد، چراکه سبک طراحی کابین با تریم پلاستیکی نقره‌ای مات، کلید‌های کنترلی دایره‌ای، نمایشگر لمسی کوچک و کلاستر دایره‌ای آنالوگ، بیننده را بسیار به یاد ترکیب چیدمان و طراحی نمای داخلی خانواده برلیانس، ساندرو و تندر ۹۰ می‌اندازد. اما کیفیت مونتاژ قطعات کابین در تارا اندکی بالاتر هست و استفاده از تریم داخلی دورنگ می‌تواند حس و حال کابین معاصر و بسیار ساده این خودرو را دگرگون کند.
تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه